​В Словения заловиха 275 кг наркотици, задържани са 9 души

Сайтът на парламента се срина

Берен Саат се скара със свекърва си

Една Деси пролет прави Деси Ламбина изпразни сметките си за благотворителния проект „Магис”

Задържаха трима души за пушене на марихуана пред НС

Адел се раздели със съпруга си

Алла Пугачова бяга от болница, заради Емил Руската Примадона стана на 70

Косово върна в страната над 100 джихадисти и техни семейства от Сирия

Елизабет Шу в комиксова екстраваганца „The Boys” се насочва към тийн аудиторията

Евродепутатът Ева Майдел: Имаме най-добрите икономически показатели в новата история на България

Билков цяр „Разгонен козел” носи потентност Фармацевтка забърква 135 фиторецепти, има дори за рак

Четирима пострадаха при верижна катастрофа край Търново Помляни са 6 коли на пътя Велико Търново – София край с. Ново село

Откриха 59 нелегални мигранти в откраднат български камион в Гърция Платили по 1500 евро на човек, за да бъдат закарани до Солун

Един от осъдените за смъртта на Чората – Мирослав Писов, се предаде доброволно в полицията в Благоевград

Имперският руски балет представя “Лебедово езеро” на “Сцена на вековете” в Търново Седем впечатляващи заглавия са включени в афиша на престижния класически фестивал под звездите на хълма Царевец

Рали шампион продава ретро коли на ток Бившият финландски пилот Ари Ватанен работи за бутикова френска автомобилна компания

Пролетният женевски автосалон е трибуна не само за големите производители на масови коли, но и сцена за малки и още по-малки бутикови компании като френската манифактура Devinci. Тя запълва една необичайна ниша – на коли с ретро дизайн и електрическо задвижване. Последното попълнение в личния състав на фирмата е бившият световен шампион на рали Ари Ватанен, който се е ангажирал като технически съветник и посланик на марката. 66-годишният финландец има задачата да утвърди името Devinci в автомобилната индустрия и да допринесе за скока в продажбите.

Новият двуместен модел DB 718 се връща към времето, когато спортните коли стъпват върху открити колела със спици, а за качването в кокпита е необходимо да се стъпи върху голямо стъпало. Калници се поръчват като екстра – също както и дървен волан. Под големия преден капак не работи голям 8-цилиндров мотор, както може да се очаква, а компактен електрически двигател с 20 к.с. и 15-киловатова батерия. С тази задвижваща система ретро автомобилът изминава 150 км с едно зареждане. Срещу доплащане се поръчва по-мощна батерия за 230-километров пробег.

Динамичните характеристики не отговарят напълно на спортната визия. Ускорението от 0 до 100 км/ч трае 8 секунди, а максималната скорост е само 110 км/ч. Водачът избира дали да шофира в екологичен, нормален или икономичен режим. Тук целта не е бързо каране, а лежерно дефилиране по места като Лазурния бряг.

Нивата на оборудване носят носталгични женски имена. Базовият модел Бригите струва от 49 500 евро, следващият Люси се продава за 67 900 евро, а топ изпълнението Адел излиза 99 900 евро.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.