СЗО: Русия може да избегне европейския сценарий на пандемията заради мерките й

Вижте какво реши Министерският съвет днес, 1 април 2020 г.

Вселенска патриаршия удължи ограничителните мерки заради COVID-19

Над 30 000 са жертвите на COVID-19 в Европа

Пожар в кравеферма в Кюстендилско, трима в критично състояние

Коронавирусът поставя под въпрос сезона на Еверест

Започват масови проверки на предпазните средства, предлагани от магазините в София

Къванч Татлъту е в болница със съмнения за коронавирус

Проф. Кантарджиев: Трудно е да се въведе ваксина срещу коронавируса Трябва да мине през тестове по протокол на СЗО и това коства месеци, заяви шефът на НЦЗПБ

220 машини почистват пътищата в районите със снеговалеж

36 новозаболели от коронавирус в Китай

Фармацевтична компания: Щраусови антитела блокират вируса COVID-19

Левон Хампарцумян: Банките подпомагат бизнесите да преодолеят негативните последствия от пандемията

Най-много коли на ток има в Китай В Норвегия всеки втори нов автомобил е електрифициран

Председателят на ДПС Мустафа Карадайъ: Хасан Адемов се чувства нормално

Рали шампион продава ретро коли на ток Бившият финландски пилот Ари Ватанен работи за бутикова френска автомобилна компания

Пролетният женевски автосалон е трибуна не само за големите производители на масови коли, но и сцена за малки и още по-малки бутикови компании като френската манифактура Devinci. Тя запълва една необичайна ниша – на коли с ретро дизайн и електрическо задвижване. Последното попълнение в личния състав на фирмата е бившият световен шампион на рали Ари Ватанен, който се е ангажирал като технически съветник и посланик на марката. 66-годишният финландец има задачата да утвърди името Devinci в автомобилната индустрия и да допринесе за скока в продажбите.

Новият двуместен модел DB 718 се връща към времето, когато спортните коли стъпват върху открити колела със спици, а за качването в кокпита е необходимо да се стъпи върху голямо стъпало. Калници се поръчват като екстра – също както и дървен волан. Под големия преден капак не работи голям 8-цилиндров мотор, както може да се очаква, а компактен електрически двигател с 20 к.с. и 15-киловатова батерия. С тази задвижваща система ретро автомобилът изминава 150 км с едно зареждане. Срещу доплащане се поръчва по-мощна батерия за 230-километров пробег.

Динамичните характеристики не отговарят напълно на спортната визия. Ускорението от 0 до 100 км/ч трае 8 секунди, а максималната скорост е само 110 км/ч. Водачът избира дали да шофира в екологичен, нормален или икономичен режим. Тук целта не е бързо каране, а лежерно дефилиране по места като Лазурния бряг.

Нивата на оборудване носят носталгични женски имена. Базовият модел Бригите струва от 49 500 евро, следващият Люси се продава за 67 900 евро, а топ изпълнението Адел излиза 99 900 евро.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.