Розовото ни масло най-търсено в Китай

Розовото ни масло може да се задържи на китайския пазар.

Продуктът има потенциал да се задържи на пазара

Правят български инкубатор в Гуанджоу

Българското розово масло е продуктът, който има потенциал и капацитет да се задържи на китайския пазар, заяви Десислава Дончева, председател на Българо-китайската камара за индустриално развитие.

По думите є трудно могат да бъдат позиционирани българските стоки на китайския пазар. България е малка държава и е нужна солидна инвестиция от страна на производителя, за да си позволи по-дълготрайно присъствие на държавно субсидирания вътрешен пазар на Китай.

Сключват се търговски взаимоотношения, но те са еднократни със срок от една до две години. Затова Българо-китайската камара за индустриално развитие предприе изграждането на български инкубатор за продукти и услуги в Гуанджоу, чиято цел ще бъде разширено проучване на търсене чрез мостри и продукти. Така ще разберем до някаква степен какво всъщност търси китайският потребител”, посочи Дончева.

По думите й след пандемията китайският пазар е обърнал фокуса си към вътрешното потребление, като по този начин беше спасена икономиката на Китай.

Коментари

Задължително поле