Вижте какво откри ГДБОП в бърлогата на групата за компютърни измами (СНИМКИ)

Парламентът отхвърли и 8 лв., и 1 лв. на глас за партийните субсидии

Депутат попита репортерка с какво бельо е (ВИДЕО)

Жена загина при катастрофа на Е-79 край Ребърково

Съдът на ЕС: Собствениците на апартаменти са длъжни да плащат и отоплението на общите части

Седем са кандидатите за шеф на БНР

Собственикът на „ТАД груп“ Иван Тодоров остава в ареста

България и САЩ с форум за киберсигурността Н. Пр. Херо Мустафа: След разговорите във Вашингтон отношенията са на следващо ниво

Президентът Радев: Имаме криза във водния сектор, нужна е цялостна стратегия

МЗХГ и МОН обявяват конкурс „Моето стопанство“ част от кампания „Супер фермер“

Новата Мис Плеймейт: Нямам любим, само секспартньор

Кметът на Търговище представи екипа си

МВР затяга мерките за сигурност около 8 декември

Банско вече с 80 см сняг

МВнР: Няма данни за пострадали или загинали българи при пожара в Одеса

Система управлява опашките за местните данъци и такси в Сливен

Общинската администрация в Сливен внедри система за контрол на клиентските опашки в дирекцията за местните данъци и такси, съобщиха от общината. След десетдневен тестов период, машините вече работят.

Гражданите ще получават номера, системата ще ги насочва гласово към необходимото гише, каса или стая. Целта е да бъдат обслужени максимален брой клиенти. За разлика от подобните системи в банковите институции, в общинската е интегриран специален код, който позволява на хората да изкажат мнението си за обслужването от конкетния служител.

Генерираният код на клиентския номер е валиден в рамките на деня, а анонимността на всяко мнение е гарантирана, увериха от администрацията.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.