На 20 ноември 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за сряда, 20.11.2019

17 вече са задържаните при акция срещу наркоразпространението в София

Създадоха материал за хидрокостюми срещу ухапвания от акули

България е в топ 3 в ЕС по строителство

Папа Франциск замина за посещение в Тайланд

Чуждите инвестиции нараснаха със 152% Задгранични компании изтеглят капитали от страната

Цената на „Гражданска” нараства до 400% за шофьори с нарушения По-скъпа застраховка за 21 км/ч превишение на скоростта

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 20 ноември 2019

Двама души загинаха, падайки в дупка с вряла вода на пътя в Русия

Застреляха в гръб бургазлия до езерото Вая (обзор) Убитият бил криминално проявен

Украйна ще строи град на Луната

5G мрежата е опасна колкото кафето

Разменяме изложби с Ермитажа 5 години напред Министерство на културата на визита в Москва

Режим на водата в 6 области в страната

Срещу течението Чист и мощен дизелов мотор с разход 3,5 л на 100 км

2018 Civic i-DTEC Diesel

Дизелът напоследък се превърна в мръсна дума за автомобилната индустрия. Неговият запацан от скандали имидж може да бъде изчистен само с нови технически разработки като подобрения двигател 1,6 i-DTEC под капака на Honda Civic. Този мощен, ефективен и удивително екологичен мотор уверено върти колелата на популярния модел срещу течението в бранша. Докато други производители намаляват драстично дизеловата продукция заради спада в продажбите, японците показват, че това все още са най-икономичните, динамични и практични автомобили.

2018 Civic i-DTEC Diesel

Инженерите на най-големия производител на двигатели с вътрешно горене в света Honda не се захващат често с разработване на дизелови мотори. Но когато го направят, резултатът е блестящ. Първото доказателство е великолепният четирицилиндров комън-рейл 2,2 i-DTEC, който дебютира в Европа през 2003 г. в Accord. Второто доказателство е неговият наследник 1,6 i-DTEC, който се появи в предишния Civic през 2013 г. Сега идва и третото доказателство – усъвършенстваният 1,6 i-DTEC, който ще се вгражда в новия Civic.

2018 Civic i-DTEC Diesel

Значителните подобрения в мотора 1,6 i-DTEC водят до намаляване на триенето в цилиндрите, оптимизиране на топлообмена и намаляване на шума. Това води съответно до отлична комбинация от динамика, икономичност и комфорт. Мощността на двигателя е 120 конски сили и 300 Nm въртящ момент при 2000 оборота. Резултатите от новите европейски лабораторни тестове показват, че в комбиниран цикъл консумацията на гориво е само 3,5 л/100 км. Отделяните емисии въглероден двуокис слизат под границата от 100 г/км, което е едно чудесно постижение за дизел. Моторът работи тихо, енергично и култивирано, като пасва добре на 6-степенната механична трансмисия (впоследствие ще се предлага и автоматик). Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 9,8 секунди, а максималната скорост е 201 км/ч.

2018 Civic i-DTEC Diesel

С тези характеристики и най-вече с удивителната си икономичност дизеловият Civic се очертава като модерен и практичен автомобил за много широк потребителски кръг. Поръчките за европейските пазари започнаха поетапно, като в България ще пристигне след броени месеци. С дължина 4,5 м и багажен капацитет 420 – 1245 л хечбекът е много подходящ за семейно приложение, тъй като предлага водещо в класа вътрешно пространство.

2018 Civic i-DTEC Diesel

На борда присъстват най-модерните технологии за безопасност на Honda, както и инфо-развлекателна система с цветен 7-инчов сензорен дисплей. Любителите на бензиновите мотори разполагат с  избор между трицилиндров турбо агрегат 1,0 i-VTEC с мощност 129 конски сили и четирицилиндров турбо двигател 1,5 i-VTEC с ресурс 182 конски сили. Те се комбинират с 6-степенна механична скоростна кутия или със CVT трансмисия със 7 фиксирани предавки. На върха в гамата е мечтата на автомобилните ценители – спортният Civic Type R с мощност 320 конски сили и максимална скорост 272 км/ч.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.