Доплащаме до 18 лева на ден за санаториум от НОИ Ползваме 10 дни на година за профилактика за сметка на държавата

Спряха движението около театър „София“ заради изтичане на газ

Дават на тютюнопроизводителите 76 млн. лв.

Игра на нерви с „Левски“

Подариха на Борисов специална монета от Държавния департамент на САЩ (СНИМКИ)

Обявиха грипна епидемия в област Монтана

Административен съд – Благоевград обяви частична недействителност на избора на Общински съвет – Петрич

Джошуа гласи мач с Уайлдър

Шарапова се замисли за отказване след загуба

Мъжка рожба огласи най-старото родилно отделение във Варненско навръх Бабинден 4427 бебета са дошли на бял свят за година в трите болници в морската столица

10-годишни присъди за двама контрабандисти на тонове прекурсори Белгиецът и нидерландецът ще плащат по 100 000 лв. глоба и 5,5 млн. лв. за липсващата нелегална стока

Здравното министерство: Минимална е опасността китайският коронавирус да стигне до България

Емил Радев, евродепутат ЕНП/ГЕРБ: България е изпълнила европрепоръките относно директивата за подпомагане на малките ВЕИ

Главният прокурор разпореди проверка на разследванията срещу обвиняеми с дебели досиета

Премиерът Борисов и президентът на Азребайджан обсъдиха сътрудничеството в областта на енергетиката

Старото става ново 16 екрана в един автомобил

51-1-6kol

Един от най-красивите автомобили в историята на Peugeot възкръсва като електрически концепт. Легендарното купе Peugeot 504 се завръща под името e-Legend Concept. Това е студиен модел, който едва ли някога ще стигне до серийно производство за разлика от своя знаменит предшественик. Сглобяваното в периода 1968 – 1983 г. Peugeot 504 има продажби от 3,7 милиона екземпляра, като в историята на Peugeot отстъпва по тираж само на градските Peugeot 205 и Peugeot 206.

51-2-5kol

С концептуалния автомобил e-Legend Concept френските дизайнери показват как старото може да стане ново половин век по-късно и дори да покаже какви ще бъдат колите след още половин век. Моделът разполага с изцяло автономен режим на движение, при който воланът се сгъва и прибира в таблото. Ако водачът реши да поеме контрола, тогава воланът отново се разгъва и е на негово разположение. Вратите нямат дръжки, а се отварят електрически чрез сензор, който разпознава кога водачът наближава колата. На задното стъкло има дисплей, който поздравява пътниците с добре дошли. На борда те ще изпитат носталгията по 70-те години на миналия век, тъй като потъват в лукса на тюркоазено-плюшени ретро материи, комбинирани с дървени апликации.

2058694-nue4vmnwmu

Сякаш от бъдещето са пристигнали 16-те монитора на борда. Два от тях са интегрирани в сенниците и на тях може да се гледат филми, докато автомобилът се движи в автономен режим. На огромен 49-инчов дисплей водачът и пътникът до него могат да водят вълнуващи двубои на електронни игри. Бутони и лостчета в кокпита липсват. Всички функции се управляват от авангардната централна конзола, на която е разположен 6-инчов сензорен дисплей и кръгъл контролер. Водачът може да задейства много функции и с гласови команди.

51-3-6kol

Задвижването е изцяло електрическо от електромотор с мощност 462 к.с. и 800 Нм. Батерията с капацитет 100 киловатчаса осигурява пробег от 600 км с едно зареждане, като позволява максимална скорост 220 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4 секунди.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.