Един човек пострада, след като строителен кран се срути в Ню Йорк

Мъж удря и рита бременна котка пред магазин в Радомир Котката е била в тежко състояние, оперирана е

Джасинда Ардърн: Стремежът на терориста от Крайстчърч е да придобие популярност

Тръмп дарява заплатата си

В Холандия спуснаха наполовина знамената в памет на жертвите в Утрехт

В Пловдив започва делото срещу лекаря, който застреля крадец миналата година

Лидерът на АБВ-Младежи Пламена Заячка пред „Труд”: Движението ни за мир вече е на 4 континента

ЦИК отчита свършеното през 5-годишния си мандат

Задържаха трети заподозрян за стрелбата в Утрехт Арестуван е и втори, но за него няма подробности

Или как тим без победа може да се спаси

На 19 март 2019 да почерпят

Тодор Батков: Спас Русев имаше роля в „Левски“

Руски съд осъди главен активист за правата на чеченците на четири години затвор

Турция: Осъждаме категорично днешното нападение в Утрехт, независимо от това кой е извършителят

Китай е задържал 13 000 „терористи“ от 2014 г.

Строят магистрали на вересия Плащат на компаниите, чак след като одобрят качеството на готовото шосе

Новите правила няма да важат за търгове с европари

Новите магистрали ще се строят без пари. Не, не става въпрос за благотворителност. Според нови правила, изготвени от регионалното ведомство, при изграждането на нови пътища вече няма да се плаща аванс, нито да се дават пари преди шосето да бъде окончателно построено.

Компаниите, които строят, ще взимат парите по договор, с които са спечелили търга, чак когато възложителят предава готовия път и е проверено качеството. По този начин още по-добре ще се защити интересът на държавата, обясни регионалният министър Николай Нанков. Идеята се разглежда и обсъжда с експерти и представители на сектора от месеци. Освен това се удължава срокът на гаранциите, така че компаниите ще отговарят по-дълго и за здравината на изграденото от тях.

Новите правила ще се приложат съвсем скоро, при обществените поръчки, които се очаква да бъдат пуснати за изграждането на магистрала “Хемус”, както и за пътя от Ботевград до Мездра, тъй като поръчката бе спряна за обжалване, обясни министърът.

Водени са разговори за идеята с представители на Българската камара на строителите и те са подкрепили предложението, допълни Нанков. Новите правила обаче няма да са валидни за процедурите, които се финансират с европари, а само за тези, които са с бюджетни средства, стана ясно от думите му. Така новият търг за изграждане на отсечката от магистрала “Струма” през Кресненското дефиле ще е по старите правила, а изпълнителите ще получават авансови и междинни плащания.

Интервю с регионалния министър Николай Нанков четете в утрешния брой на вестник „Труд“.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. То хубаво ама кой ще дойде да строи нещо на вересия, пък после да чака да му платят. Изведнъж ще изчезнат мераклиите да строят пътища.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.