Суичър на Burberry подтиква към самоубийство

Дрехата се превърна в най-големия гаф от Седмицата на модата в Лондон. 

Суичър на модната марка Burberry стана повод за разгорещен дебат, след като манекенката Лиз Кенеди публикува пост в Instagram, в който се оплаква от модното решение на дизайнера Рикардо Тиши.

Според Лиз, самоубийството не е мода, а суичер с примка на врата, подобна на тази, която се прави при самообесване, не трябва да съществува, а още повече да присъства на модния подиум. Имайки предвид, че колекцията на Burberry е посветена на "днешната младеж и правото й да заяви себе си и гордо да отстоява своята вяра и убеждения", посланието е още по-неподходящо.

52508222_121456742267741_7352027805468622775_n.jpg (742×928)

Самата Лиз Кенеди споделя, че се е сблъсквала със самоубийство в семейството й и да види тази примка на модно ревю, я е върнало именно към този тежък за нея момент. Когато моделът се опитва да повдигне въпроса по време на ревюто, са й отговорили по следния начин:

"Това е мода. Никой не го интересува какво се случва в личния ти живот, така че го запази за себе си".

След този коментар, Лиз е дълбоко огорчена и публикува снимка на суичъра, като по този начин привлича общественото внимание към проблема. Съвсем скоро от модната къща се извиниха за "модния гаф" и обещаха това да не се повтаря повече.

Освен това, суичърът е изтеглен от колекцията и от продажба като цяло.

 

Коментари

Задължително поле