Пандемията роди ново пиратство Винят САЩ, че отмъкват медицински пратки

Един болен от COVID-19 може да зарази 400 души

Защо Стийв Карел напусна „Офисът“

Горски пожар повиши нивата на радиация край Чернобил (ВИДЕО)

Бутици шият маски, за да избегнат фалит Захвърлиха роклите, правят само предпазните материали

Реанимират мярката 60/40 (обзор)

32 млн. евро налива Австрия в частни медии

Лекари в Турция тестваха успешно ваксина срещу COVID-19

Лъжат с хапчета за подобряване на зрението Искат 69 лева за хранителна добавка

БГ агнешко, вместо новозеландско тази година

Клаудия Шифър не се страхува от старостта Фенове крадели бельото на красавицата

Над 1 200 000 са души по света са заразени с COVID-19

Нов случай на заболял от COVID-19 е установен в област Хасково

Молитва на „Бен Гурион“ ще донесе Благодатния огън Православните делегации ще изчакат на летището Божията светлина

Китай е изнесъл близо 4 милиарда предпазни маски, но има оплаквания за качеството

С усилващи мрежи се изгражда част от облицовката на тръбата за София на тунел „Витиня“ (СНИМКИ)

С усилващи мрежи се изгражда част от третата конструктивна облицовка на тръбата за София на тунел „Витиня“ на АМ „Хемус“, съобщават от АПИ.

След като тя бъде поставена ще се положи хидроизолацията и последната четвърта облицовка на съоръжението. Преди да се достигне до този етап от работата тръбата бе укрепена с 55 км анкери. Дължината на един е 12 метра и се вкарва в стените за връзка между отделните облицовки и скалния масив. При стартирането на ремонтните дейности в тръбата за София бяха открити множество пукнатини в облицовката и кухини. За запълването им и за да се заздрави съоръжението са използвани над 2500 куб. метра бетон. „Витиня“ е най-дългият пътен тунел – 1195 м, и е в експлоатация от 1984 г.
На съоръжението през миналата година бяха направени множество проучвания и експертизи, въз основа на които се предприеха аварийно-възстановителни дейности, за да се приведе съоръжението в съответствие с европейската директива 2004/54/ЕО за минималните изисквания за безопасност на тунелите на Трансевропейската пътна мрежа (TEN-T). В тази връзка ще бъдат направени и три напречни връзки – две пешеходни и една пътна, които ще свързват двете тръби на тунела, които ще се използват в случай на пътен инцидент. По този начин съоръжението изцяло ще отговаря на европейските изисквания.

Изпълнителят на обекта „Автомагистрали“ ЕАД работи изключително мобилизирано. Очаква се строителните дейности да завършат през втората половина на 2020 г. Индикативната стойност на аварийно-възстановителните работи е около 50 млн. лв. Ремонтираната тръба ще е с нова облицовка, хидроизолация, отводнителна и дренажна система, асфалтова настилка, пожароизвестяване, вентилация, видеонаблюдение, светофарна уредба, осветление и система за светлинно водене, каквито има в ремонтираната тръба за Варна.

07.03.2020 г.
ПРЕСЦЕНТЪР АПИ

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.