Стоянка Мутафова е приета в реанимацията на ВМА

Прокуратурата в Горна Оряховица отрече да има данни, че детето от Николаево е отвлечено

Луна намекна за нов мъж Певицата бързо прежали Горан

Откритата в Янтра жена, е скочила от Стамболовия мост в Търново

Вицепремиерът на Северна Македония: Търговският ни обмен с България се е увеличил с 15%

Премиерът Борисов се срещна с американския посланик в Гърция

Боил Банов: Злонамерено е изпуснат срокът за обжалване на делото за ремонта на Ларгото

Научна фантастика по японски Lexus LF-30 Electrified е електрически концепт с 540 конски сили

Старец пострада при катастрофа

Боян Магдалинчев: Имаше излишно разтакаване във времето за избора на главен прокурор

Какво ще стане ако КАТ и ДАИ се обединят?

Трите лица на Хонда – играч, селекционер и президент все в различни отбори

Даниела Дариткова: Наблюдава се драстично увеличение на броя на ползваните болнични

Вицепремиерът Красимир Каракачанов пред „Труд“: НАТО има проблеми, но не е с “диагнозата” от Макрон

Съвременните въглищни централи гарантират прехода към нискоемисионна енергетика Дългосрочните договори са една от формите на механизмите за капацитет

Ток и максимална безопасност XC40 става първият електромобил на Volvo

Първият електрически автомобил на Volvo ще бъде представен в средата на октомври. Предварителната информация показва, че това ще бъде електрифициран вариант на компактния кросоувър на марката XC40. Той ще бъде не само първият електромобил на Volvo, но и едно от най-безопасните средства за придвижване.

За да запази пасажерите невредими, както и батерията, в случай на сблъсък, шведският производител разработва нова структура за XC40. Батерията ще бъде защитена от предпазна клетка, чиято рамка е изработена от екструдиран алуминий. Разположението ще бъде в пода в средната част на автомобила за по-нисък център на тежестта и по-добра превенция срещу евентуално преобръщане. Каросерията е подсилена не само в предната заради липсата на конвенционален мотор, но и в задната част. Електрическият двигател е интегриран в рамата, за да спомогне за по-добро разпределение на силите при сблъсък и да намали евентуални последствия върху пътниците в кабината.

Електрическият модел XC40 въвежда новости и по отношение на активните системи за сигурност. Това е първият автомобил на Volvo, оборудван с новата сензорна платформа ADAS. Тя се състои от радари, камери и ултразвукови сензори. По този начин производителят поставя основата за бъдещото лансиране на технология за автономно движение.

Volvo следва стратегия за преминаване към екологични и електрифицирани автомобили. Шведската фирма зачеркна дизеловите двигатели от плановете си и работи с фокус върху бензинови, хибридни и електрически модели.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.