Съвременните въглищни централи гарантират прехода към нискоемисионна енергетика Дългосрочните договори са една от формите на механизмите за капацитет

Ердоган: САЩ грешат, като настояват Турция да се откаже от С-400

Н.Пр. посланикът на Куба пя и танцува с Йорданка Христова за 500-годишнината на Хавана (СНИМКИ)

Израелската армия нанесе нови удари срещу Ивицата Газа

Вижте какво ще е времето днес

Катастрофа ограничава движението на пътя Видин – Монтана

От днес глобяват за неподходящи за зимата гуми

“Лудогорец“ и „Левски“ в спор за бразилец

На 15 ноември 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за петък, 15.11.2019

Премиерът Борисов: Няма гръцка компания, която да работи в България и да се е оплакала от нещо (ВИДЕО)

Изчезналото в село Николаево момченце най-вероятно е било отвлечено

Великобритания бави новата Еврокомисия Брюксел в юридически пат

89,65 лв. тол такса от София до Бургас По-екологичните камиони ще плащат по-малко

ЕК започва наказателна процедура срещу Великобритания за отказа да изпрати еврокомисар

Три варианта за магистралата от Варна до Бургас Строят тунела под Шипка срещу 267 млн. лв.

Поне три варианта за бъдещото трасе на магистрала “Черно море” между Бургас и Варна ще трябва да подготви избраният проектант.
Поне три варианта за бъдещото трасе на магистрала “Черно море” между Бургас и Варна ще трябва да подготви избраният проектант.

Поне три варианта за трасето на магистрала “Черно море” между Варна и Бургас ще трябва да предложи авторът на идейния проект на трасето. Агенция “Пътна инфраструктура” обяви обществена поръчка за избор на изпълнител, който освен трите варианта трябва да извърши пълни инженерно-геоложки проучвания и да изготви подробен устройствен план на магистралата. За работата си избраната фирма ще получи около 14,4 млн. лв. без ДДС, според индикативната стойност на проекта. Оферти могат да се подават до 28 ноември.

Проектната скорост на бъдещата магистрала е 120 км в час, като е предвидено да бъдат изградени по две активни ленти в посока и по една аварийна. Срокът за изготвяне на проекта е една година, без обаче в това време да се включват съгласуванията по него.

Пътната агенция стартира и тръжна процедура за избор на изпълнител, който да изгради тунела под Шипка. За работата си избраната компания или консорциум ще получи малко над 267 млн. лв. без ДДС. Поръчката включва изграждане на 7,6 км нов път, обновяване на още близо 3 км, както и изграждане на 5 тунела с обща дължина 4 км. Тунелът под “Шипка” ще е с дължина 3,22 км. Останалите 4 тунели ще са по-малки – съответно 171 м, 240 м, 90 м и 290 м. Ще бъдат построени 6 моста и 1 подлез. Срокът на изпълнение е близо 3 години и половина, а документи за кандидатстване се приемат до 5 декември.

Тунелът ще бъде с две ленти за движение, две водещи ивици по 50 см и два тротоара по 85 сантиметра, става ясно от поръчката. Самият тунел под връх Шипка ще бъде изграден на 1 км западно от прохода Шипка и на 1 км източно от връх Малуша.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.