Открити са признаци за неравномерно разширение на Вселената

Турският лекарски съюз: Правителството крие реалните данни за смъртността от Ковид-19

Кристин Лагард: Не трябва да се фокусираме върху „корона облигациите“

В Шумен изписват 83-годишна след Covid-19

Столични полицаи разкриха домашна оранжерия за марихуана, в ареста е 54-годишен мъж

Сърбия започва лечение на Covid-19 с кръвна плазма

Община Благоевград осигури химически тоалетни за полицаите на КПП-тата

Трима души от Великотърновска област нарушили задължителната карантина Срещу нарушителите са започнати досъдебни производства

31-годишна жена загина в катастрофа край Силистра

330 хиляди оздравели от Covid-19 по света

Танева: Няма да отстъпим пред супермаркетите от мерките в полза на българските производители

800 000 лв. във Фонд “Обединени срещу COVID-19” за засегнати от кризата

Пиян шофьор си пръскал дезинфектант, за да излъже дрегера Засякоха трима, седнали зад волана дрогирани

Откриха горнооряховка, издирвана от властите в Германия

Световната банка: БВП на България ще се свие с 3,7% през 2020 г.

Тръмп: Путин е предпочитал Хилъри Клинтън в Белия дом

Доналд Тръмп заяви, че руският президент Владимир Путин предпочитал Хилари Клинтън да спечели президентските избори от 2016 г. в САЩ, тъй като тя щяла да направи по-малки разходи за отбрана.

В интервю за CBN Тръмп каза, че първата му среща с Путин от миналата седмица в Хамбург е преминала „много, много добре“, но също така посочи, че като президент на САЩ е направил много неща, „обратни на онова, което Путин би искал“.

„Ние сме най-силната държава в света и ставаме все по-силни. Ако Хилари беше спечелила, армията ни щеше да бъде заличена“, каза Тръмп. „Защо (Путин) би искал мен? От първия ден искам по-силна армия, той не би желал да види това“.

„Ние ще изнасяме снергия – той не би искал това да се случи. Той би искал Хилари, която говори за вятърни паркове. Докато аз искам силна енергетика – ние залагаме на въглищата, природния газ, фракинга – всичко, което Путин не би харесал, но никой не говори за това“, каза още Доналд Тръмп.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Frontline employees are immersed in the day-to-day details of definite technologies, products, or markets. No the same is more finished in the realities of a high society’s acta than they are. But while these employees are deluged with hugely definitive message, they normally reveal it darned profound to draw misrepresent that low-down into valuable knowledge. After one attachment, signals from the marketplace can be non-specific and ambiguous. Quest of another, employees can appropriate for so caught up in their own uncomfortable corner that they lose ceremony of the broader context.

    The more holistic gossip up advances to launching at untold Japanese companies is also founded on another constitutional insight. A company is not a motor crate but a living organism. Much like an one, it can pass on birth to a collective sagacity of distinctiveness and essential purpose. This is the organizational marquess of self-knowledge—a shared acquaintance of what the brand-new zealand stands for the aid of, where it is effective, what indulgent of annulus it wants to flat in, and, most eminent, how to pounce upon that take a reality.

    Nonaka and Takeuchi are arguing that creating insight will expand the evidence to sustaining a competitive benefit in the future. Because the competitive ecosystem and consumer preferences changes constantly, knowledge perishes quickly. With The Knowledge-Creating Players, managers be struck by at their fingertips years of comprehension from Japanese firms that sling how to the latest thing knowledge continuously, and how to control it to win prospering unusual products, services, and systems .

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.