На 26 февруари 2020 да почерпят

Дневният хороскоп на Алена за сряда, 26.02.2020

Мъж опита да взриви кола близо до Пентагона

Депутатът от ГЕРБ Станислав Стоянов: Населените места край Велико Търново стават все по-привлекателни за живеене и бизнес

Представиха в Свищов интернет платформа за стимулиране на предприемачеството на малкия и среден бизнес Разработката е за трансграничния регион

Пазарът в Лондон през 2020 г. ще се съвземе

Сделки за над $3 млрд. договори Тръмп с Моди (ИНФОГРАФИКА) Индия купува бойни хеликоптери на “Локхийд Мартин”

Сирийската армия превзе още един град в Идлиб

Песков: Русия не се меси във вътрешните работи на други държави

Путин: Държа подчинените си под напрежение

Румен Радев: Секторът на информационните и комуникационни технологии е „вододел“ за развитието на нациите

В Сърбия пристигна втора доставка на руските системи „Панцир С1“

„Изтрийте миналото” се открои на Берлинале Нестандартен френско-белгийски филм впечатли публиката

Скъсяват болнични след някои операции (обзор)

Втори задържан за инцидента, в който кола се вряза в карнавално шествие в Германия

Туристическото лого върху сирене за износ

Туристическото лого да бъде поставяно и на всички родни продукти за износ, предлагат от Сдружението на хотелиерите и ресторантьорите от Велинград и Западните Родопи.

Целта е безплатна реклама, твърдят хотелиери и ресторантьори

Предлагат да има снимки за промоции

Туристическото лого да бъде поставяно на всички български продукти и стоки, които се изнасят в чужбина. За това настояват от Сдружението на хотелиерите и ресторантьорите от Велинград и Западните Родопи. По този начин страната ни ще получи безплатна реклама като дестинация и ще бъде по-разпознаваема, обясняват от организацията. За да привлечем повече туристи е нужно да се обърне внимание и на опаковката, категорични са от сектора. Според представители на сдружението могат да бъдат предприети и редица други мерки, които не са скъпи, но ще бъдат ефективни.

Министерството на туризма трябва да купи правата за най-добрите фотографии на родните забележителности и да поръча нови снимки и видео клипове, така че да могат да бъдат ползвани безплатно, заявиха от бизнеса. По този начин всички чужди туроператори и медии, които искат да промотират страната ни или да предложат оферта за ваканция у нас, ще могат да ползват подбраните кадри без да се налага да плащат за авторско право. Такава е практиката на развитите туристически дестинации и региони в света.

Необходимо е и да бъде коригирана информацията и визията на страната ни в интернет пространството и да се осъвремени съдържанието на националния туристически сайт, обясниха още от бранша.

Без значителни разходи може да се направи и каталог с регистрация на специфични традиционни национални ястия и винени сортове, които също да бъдат рекламирани онлайн и да бъде разработен и промотиран роден кулинарен бранд.

Бизнесът апелира и за нова маркетингова кампания, с която да се рекламират възможностите за обучение на деца по ски и сноуборд у нас. Пистите ни са идеални за начинаещи, имаме много хубави хотели, добри ски инструктори и изгодни пакети за обучение, категорични са от бизнеса.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.