Търговска верига „ЗОРА“ с нов корпоративен облик

Изцяло българската компания отбеляза четвърт век на пазара

Четвърт век на българския пазар отпразнува търговска верига „ЗОРА“  на 1 ноември в София. На вечерен коктейл с високотехнологични елементи в Sofia Event Center компанията събра бизнес партньори и приятели и ги покани на разходка във времето с историята на фирмата, сегашните промени и бъдещите перспективи. Създадена през 1991 г., "Зора“ е водеща в сферата на бялата и черна техника на пазар, а 25 години по-късно, е единствената изцяло българска верига за IT, бяла, черна, климатична и офис техника у нас.

Създатели на „ЗОРА“ - Георги Милушев, Стефан Милушев и Пламен Стойков се качиха на сцената и заедно с гостите погледнаха към бъдещето, което компанията създава днес и официално представиха новата визуална идентичност на фирмата.

„Брандът като жив организъм се ражда, бори се, успява, но идва момент, в който се изчерпва. Цялостната промяна на корпоративната идентичност на „ЗОРА“ съчетава иновативност, функционалност и среда, насочена към бъдещето“, заяви Георги Милушев.

Брандът показва иновативност, функционалност и визия към бъдещето

Обновеният слоган  - „Бъдещето, което създаваме днес!“ и новото лого целят да изобразят иновативната бизнес посока, по която „Зора“ ще поеме в следващия четвърт век. Промените са отражение на всички съвременни технологични тенденции, индустрията и международния пазар и са насочени към по-широк кръг от млади клиенти. Новата инфраструктура на магазините е изцяло съобразена с динамиката и изискванията на бързоразвиващите се високи технологии, които са силно застъпени в актуалното портфолио на веригата.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес