Напрежение в Нови хан заради пясъчна кариера

Обявиха за издирване испанец заради кражби в с. Бутан

Задържаха двама за телефонна измама, представяли се за зам.-министри

Трус от 6,3 по Рихтер разлюля Северозападно Мексико

Предлагат името на Си Цзинпин да бъде вписано в конституцията

Задържаха собственика на автобуса убиец от „Бакаджика”

„Спартан” аварира на Граф Игнатиево

„Газпром” получи разрешение за втората тръба на „Турски поток”

В Истанбул забраниха пиеса за диктатор, изпълнявана от критик на Ердоган

Представяме се уникално на “Зелената седмица” в Берлин

Референдум срещу скъпотията в Швейцария

Българката Ружа мами с мрежа за криптовалута Спецпрокуратурата, ГДБОП и ДАНС включени в разследване на международна група за пране на пари

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в събота, 20 януари 2018

100 младежи започват работа в Ружинци по програма за заетост

Десислава Атанасова: Докладът на ДАНС ще бъде разсекретен скоро

Търговска верига „ЗОРА“ с нов корпоративен облик

Водещата компания в сферата на бялата и черна техника ‚ЗОРА“ показа обновения слоган и новото си лого на вечерен коктейл в София. Снимка: ЦВЕТАН ТОМЧЕВ

Изцяло българската компания отбеляза четвърт век на пазара

Четвърт век на българския пазар отпразнува търговска верига „ЗОРА“  на 1 ноември в София. На вечерен коктейл с високотехнологични елементи в Sofia Event Center компанията събра бизнес партньори и приятели и ги покани на разходка във времето с историята на фирмата, сегашните промени и бъдещите перспективи. Създадена през 1991 г., „Зора“ е водеща в сферата на бялата и черна техника на пазар, а 25 години по-късно, е единствената изцяло българска верига за IT, бяла, черна, климатична и офис техника у нас.

Създатели на „ЗОРА“ – Георги Милушев, Стефан Милушев и Пламен Стойков се качиха на сцената и заедно с гостите погледнаха към бъдещето, което компанията създава днес и официално представиха новата визуална идентичност на фирмата.

„Брандът като жив организъм се ражда, бори се, успява, но идва момент, в който се изчерпва. Цялостната промяна на корпоративната идентичност на „ЗОРА“ съчетава иновативност, функционалност и среда, насочена към бъдещето“, заяви Георги Милушев.

Брандът показва иновативност, функционалност и визия към бъдещето

Обновеният слоган  – „Бъдещето, което създаваме днес!“ и новото лого целят да изобразят иновативната бизнес посока, по която „Зора“ ще поеме в следващия четвърт век. Промените са отражение на всички съвременни технологични тенденции, индустрията и международния пазар и са насочени към по-широк кръг от млади клиенти. Новата инфраструктура на магазините е изцяло съобразена с динамиката и изискванията на бързоразвиващите се високи технологии, които са силно застъпени в актуалното портфолио на веригата.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.