Политолог: Управляващите в Полша са виновни за атмосферата, довела до убийството на кмета на Гданск

Съветник на Белия дом отхвърли информациите за пробив в търговските преговори с Китай

Министър Петя Аврамова: Изграждането на магистрала „Хемус“ е необратим процес

Две катастрофи с луксозни автомобили на столичния бул. „България“

Снимка на яйце детронира Кайли Дженър в инстаграм

Реставрираха второ знаково сграфито пано във Велико Търново Монументалната творба е на Григор Спиридонов от 1974 година

Пожар обхвана три къщи в центъра на Габрово

Над 2 мил. протестиращи ще залеят утре Атина

Сградата на Община Стара Загора ще бъде санирана с европейски средства

Жесток побой заради неприличен жест на оживен булевард във Варна

Интензивен е трафикът на „Капитан Андреево“

Иманяри два века търсят златото на Вълчан воевода Край Ропотамо лилиите не са единственото съкровище

Ало-измамници примамват с обещания за интервю по телевизията

И италианският град Матера става официално Европейска столица на културата

Пентагонът: Две трети от военните съоръжения в САЩ са застрашени от климатичните промени

Учредиха клуб „Маркетинг“ в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“

Клуб „Маркетинг“ бе учреден в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“ по време на националната научно-практическа маркетингова конференция, организирана в града под тепетата от катедра „Маркетинг и международни икономически отношения“ към ФИСН (Факултета по икономически и социални науки).

Със създаването на клуба се цели осъществяване на постоянна научна и практическа онлайн активност, която да позволи издигането на престижа му извън научно-образователните структури. В тази насока ще се търсят контакти с различни институции и организации и маркетингово ориентираните бизнес компании у нас, обясниха от висшето училище.

Националната конференция бе под названието „Филип Котлър и маркетингът – традиции, визии, превъплъщения“, а поводът за провеждането й бе 85-годишнината на всепризнатия основоположник и лидер на съвременния маркетинг и автор на най-вдъхновяващите трудове с практическо приложение. Председателят на организационния комитет на конференцията и основен инициатор доц. д-р Велин Станев представи професионалния път на Филип Котлър, преплетен изцяло с развитието и възхода на маркетинга. Доц. Станев подчерта, че трудът на Котлър „Управление на маркетинга“ е почти 50 години основно учебно помагало в цял свят и база за формиране на учебната дисциплина по маркетинг.

В рамките на форума бяха представени 22 доклада, като най-силно бе присъствието на възпитаници на ПУ „Паисий Хилендарски“ и УНСС (София). Текстовете на разработките им ще бъдат включени в сборник, който ще се разпространява безплатно, обясни доц. д-р Велин Станев. Всички участници, представили доклад по време на самата конференция, ще получат и специален сертификат.

Амбицията на катедра „Маркетинг и МИО“ в ПУ е националната маркетингова конференция да прерасне в ежегоден форум с международно участие. „За да имат възможност студенти, докторанти и млади специалисти от висши училища у нас и чужбина да представят постигнати научни резултати, нови идеи и намерения за бъдещи съвместни проекти“, допълни доц. Станев.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.