На 20 ноември 2018 да почерпят

2500 евро/кв. в най-желания жилищен район на София В центъра има сделки за 2000 евро/кв.м.

Жълт код за сняг и поледици в осем области на страната утре

Владо Николов се завръща във „Фермата“

Жалко! Националният стадион остана празен за мача на годината

Магнитски може да е бил отровен

Четиримата пострадали при дерайлирането на влака са без опасност за живота

Алергии мъчат 40% от българите Случаите на белодробна недостатъчност зачестяват

Трети сме в ЕС по пренаселени квартири Това е основа за сериозно развитие на пазара през следващите години, смятат брокери

Двама полицаи пострадаха при катастрофа с патрулка в столицата

Армията иска оферти за нови кораби Седем държави се включват в търга

Памела Андерсън се обиди на премиер

Университетската болница в Стара Загора остана без парно

Този протест отдавна не е на майките Той е на една болна жена, която продаде душата си, бог знае на кого, написа една от лидерките на протеста

Шофьор разби с юмрук прозореца на кола след спор за предимство

Учредиха клуб „Маркетинг“ в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“

Клуб „Маркетинг“ бе учреден в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“ по време на националната научно-практическа маркетингова конференция, организирана в града под тепетата от катедра „Маркетинг и международни икономически отношения“ към ФИСН (Факултета по икономически и социални науки).

Със създаването на клуба се цели осъществяване на постоянна научна и практическа онлайн активност, която да позволи издигането на престижа му извън научно-образователните структури. В тази насока ще се търсят контакти с различни институции и организации и маркетингово ориентираните бизнес компании у нас, обясниха от висшето училище.

Националната конференция бе под названието „Филип Котлър и маркетингът – традиции, визии, превъплъщения“, а поводът за провеждането й бе 85-годишнината на всепризнатия основоположник и лидер на съвременния маркетинг и автор на най-вдъхновяващите трудове с практическо приложение. Председателят на организационния комитет на конференцията и основен инициатор доц. д-р Велин Станев представи професионалния път на Филип Котлър, преплетен изцяло с развитието и възхода на маркетинга. Доц. Станев подчерта, че трудът на Котлър „Управление на маркетинга“ е почти 50 години основно учебно помагало в цял свят и база за формиране на учебната дисциплина по маркетинг.

В рамките на форума бяха представени 22 доклада, като най-силно бе присъствието на възпитаници на ПУ „Паисий Хилендарски“ и УНСС (София). Текстовете на разработките им ще бъдат включени в сборник, който ще се разпространява безплатно, обясни доц. д-р Велин Станев. Всички участници, представили доклад по време на самата конференция, ще получат и специален сертификат.

Амбицията на катедра „Маркетинг и МИО“ в ПУ е националната маркетингова конференция да прерасне в ежегоден форум с международно участие. „За да имат възможност студенти, докторанти и млади специалисти от висши училища у нас и чужбина да представят постигнати научни резултати, нови идеи и намерения за бъдещи съвместни проекти“, допълни доц. Станев.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.