Бисер Петков представи приоритетите на Българското председателство пред ЕП

Рекс Тилърсън: Русия е отговорна за нападенията с химическо оръжие в Източна Гута

Отпускат евросредства за възстановяване на щетите от пожарите в Кресненското дефиле

Големите имена на блус и джаз музиката Йълдъз Ибрахимова и Влатко Стефановски покоряват “Blagoevrgad Blues & Jazz”2018

Национален форум за дебатиращи в Бургас

Потвърдиха се тайните договорки на висши чиновници от МС със зелените

Десислава Атанасова: Вотът на недоверие е загуба на парламентарно време

Гласуват вота на недоверие на 25 януари

Мустафа Карадайъ: Това правителство е обречено да се провали и да падне

Общината глоби пловдивчанин, гледал кози над нормата Половината били на родителите му, но това не проработи в съда

Автокрадецът Яро получи една година затвор Възможно е да не лежи и един ден, ако се признаят престоите му под стража и под домашен арест

Арестуваха мъж за блудство в кв. „Бъкстон“ в София

Пореден сблъсък между Елена Йончева и Делян Добрев – този път в парламента

Филмът „Формата на водата“ получи 13 номинации за наградите „Оскар“

5 години затвор за сериен нападател на жени

Учредиха клуб „Маркетинг“ в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“

Клуб „Маркетинг“ бе учреден в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“ по време на националната научно-практическа маркетингова конференция, организирана в града под тепетата от катедра „Маркетинг и международни икономически отношения“ към ФИСН (Факултета по икономически и социални науки).

Със създаването на клуба се цели осъществяване на постоянна научна и практическа онлайн активност, която да позволи издигането на престижа му извън научно-образователните структури. В тази насока ще се търсят контакти с различни институции и организации и маркетингово ориентираните бизнес компании у нас, обясниха от висшето училище.

Националната конференция бе под названието „Филип Котлър и маркетингът – традиции, визии, превъплъщения“, а поводът за провеждането й бе 85-годишнината на всепризнатия основоположник и лидер на съвременния маркетинг и автор на най-вдъхновяващите трудове с практическо приложение. Председателят на организационния комитет на конференцията и основен инициатор доц. д-р Велин Станев представи професионалния път на Филип Котлър, преплетен изцяло с развитието и възхода на маркетинга. Доц. Станев подчерта, че трудът на Котлър „Управление на маркетинга“ е почти 50 години основно учебно помагало в цял свят и база за формиране на учебната дисциплина по маркетинг.

В рамките на форума бяха представени 22 доклада, като най-силно бе присъствието на възпитаници на ПУ „Паисий Хилендарски“ и УНСС (София). Текстовете на разработките им ще бъдат включени в сборник, който ще се разпространява безплатно, обясни доц. д-р Велин Станев. Всички участници, представили доклад по време на самата конференция, ще получат и специален сертификат.

Амбицията на катедра „Маркетинг и МИО“ в ПУ е националната маркетингова конференция да прерасне в ежегоден форум с международно участие. „За да имат възможност студенти, докторанти и млади специалисти от висши училища у нас и чужбина да представят постигнати научни резултати, нови идеи и намерения за бъдещи съвместни проекти“, допълни доц. Станев.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.