Арестуваха адвокат за системни блудства с малолетни момчета

Извадиха жив човек, затрупан от лавина в Банско

Две български филмови премиери за Трети март В Руския културно-информационен център зрителите ще видят новите филми на журналиста Степан Поляков

Благоев вика призрака на Енгелс в Ямбол Дядото участва в спиритически сеанс край Тунджа

Били Айлиш подобри рекорд с песен за филма за Бонд

50 души остават под наблюдение за коронавирус у нас До края на деня се очаква да бъдат изследвани поне още 11 проби

Бивш шеф на НСБОП: Костов ни забрани да работим по приватизацията

Премиерът Борисов: Нямаме никакъв миграционен натиск (ВИДЕО)

Любимите рецепти на Ани Петкова

Криско с роля във вампирски филм

Борисов разговаря с феновете и ръководството на „Ботев” и „Локомотив” в Пловдив (СНИМКИ и ВИДЕО)

Проф. Мутафчийски: Новата вълна от грип тип Б е по-опасна от коронавируса

Забраниха на геймър да играе FIFA до живот

Гранична полиция: Няма мигрантски натиск към България

Първа индийска кола на ток Цената на модела Nexton EV ще започва от 18 000 евро

Феминистка обвини мъжете за провала на филма си “Новите ангели на Чарли” се представи катастрофално

Елизабет Банкс

Елизабет Банкс не е доволна от силния пол

“Новите ангели на Чарли”, който мина и през българските кина, трябваше да бъде един от феминистките филмови триумфи на годината. Един успешен и лъскав екшън. Модерна версия на познато заглавие със секси, еманципирани жени, които доминират екрана и буквално ритат задниците на лошите бели мъже, представени в сюжета като абсолютни клоуни и нищожества.

Режисьорката и яростна феминистка Елизалбет Банкс рекламираше “Новите ангели на Чарли” като екстремно идеологизиран филм за силата на жените, които били родени за екшън роли и сцени, а това пък било само метафора за тяхната бъдеща и водеща политическа роля в обществото.

Но “Новите ангели на Чарли” се оказа твърде феминистки и радикален дори за най-либералните зрители, свикнали да поглъщат безкритично холивудска пропаганда. Филмът катастрофира в кината, направи мизерните в контекста на заглавието и маркетинговата кампания 17 милиона долара в САЩ и отплува като един от провалите на годината.

Но режисьорката Елизабет Банкс бързо намери виновници за историческия крах. Не сценария, образите и враждебните джендър послания, а… мъжете. По-конкретно белите мъже. Разбира се, че са те. Банкс, която иначе е много симпатична дама с качествено тяло и няколко почти прилични роли, реши да застане зад камерата с чисто политически цели и да превърне марката “Ангелите на Чарли” в пореден пропаганден инструмент. Не се получи и тя съобщи, че “мъжете не искат да гледат екшъни с жени” и провалът на нейния опит за филм е “форма на сексизъм”.

Нормални познавачи на жанровото кино отговориха на Елизабет, че меко казано прекалява и изброиха множество успешни екшън мацки от Рипли в “Пришълци” до Сара Конър в “Терминатор 2”. Но за радикални феминистки като Банкс и хората около нея фактите нямат значение. Жалко за иначе готиното маце.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.