50 души остават под наблюдение за коронавирус у нас До края на деня се очаква да бъдат изследвани поне още 11 проби

Бивш шеф на НСБОП: Костов ни забрани да работим по приватизацията

Премиерът Борисов: Нямаме никакъв миграционен натиск (ВИДЕО)

Любимите рецепти на Ани Петкова

Криско с роля във вампирски филм

Борисов разговаря с феновете и ръководството на „Ботев” и „Локомотив” в Пловдив (СНИМКИ и ВИДЕО)

Проф. Мутафчийски: Новата вълна от грип тип Б е по-опасна от коронавируса

Забраниха на геймър да играе FIFA до живот

Гранична полиция: Няма мигрантски натиск към България

Първа индийска кола на ток Цената на модела Nexton EV ще започва от 18 000 евро

Заразените от коронавируса в Италия са 888 души, починалите са над 20

Коронавирусът и тънкият гласец на здравия разум

Макс Верстапен се пробва във виртуална кола

47 нови смъртни случая на заразени с новия коронавирус в Китай и 3 смъртни случая в Южна Корея

Диляна Попова сваля дрехите в „Останалото е пепел“

Хейди Ефрат в „Къщата на София”

Хейди сред картините си

“Смесването на цветовете е като терапия за душата”

Хейди Ефрат е финландско-израелска художничка, която преди години избира България за свой дом и творческо вдъхновение. Преди това тя учи и работи във Финландия, установява се в Германия, след това в Израел и Филипините.

Излагала е свои работи и в четирите държави. Сега има изложба в “Къщата на София”. Произведенията Хейди ще останат там до 17 февруари.

Тя работи предимно с акрил, рисува интуитивно, използвайки четката си като огледало на себе си и емоциите си. Хейди има дълбока връзка и разбиране за цветовете, обича да наслоява боите, придавайки огромна дълбочина и блясък на своите картини. Тя използва разнообразие от техники и стилове. “Използването на широк спектър от различни стилове е най-добрият начин въображението и вдъхновението да бягат свободно. Смесването на цветовете е като терапия за душата”, смята Хейди.

“Процесът на творене започва от празно платно и глава, пълна с идеи. Вярвам, че изкуството ми отразява индивидуалните моменти и емоции на конкретен период от живота. Но моята гледна точка не е като тази на зрителя. Поради тази причина картините ми остават живи и тяхното възприемане варира във времето и зависи от нас самите”, казва художничката.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.