13-годишно момче почина от коронавирус във Великобритания Няма сведения той да е имал някакви други заболявания

Над 90 снегорина са чистили столицата през нощта

Ето какво ще е времето днес

На 1 април 2020 да почерпят

Телците да уговорят сделки, Водолеите с финансови успехи – Дневният хороскоп на Алена

Маскaта в масовата култура

Цвета Караянчева: Депутатът д-р Хасан Адемов е заразен с коронавирус Тестват всички народни представители утре

Световен дневен ред – април 2020

В „Спартак“ (Вн) не пипат заплатите

САЩ надмина Китай по брой на починалите от Covid-19

Министър Ананиев: Маските са ефективна мярка, ще търсим консенсус

Сравнение между COVID-19 и предишни пандемии (ИНФОГРАФИКА)

Падна карантината в Банско

БАБХ на проверки за мерките срещу Covid-19 при производителите и търговците на храни

Премиерът Борисов разговаря с престолонаследника на Абу Даби

Ходенето на колене – панацея за всички болести

Техниката се препоръчва на всички, тъй като няма противопоказания! Помага за отслабването, лекува бъбреците, прочиства черния дроб… Дори тези, които имат болки в коленните стави, могат да се убедят в ползата от даоисткото ходене.

Оказва се, че коленете често болят поради мускулна атрофия на гърба, краката, гръбначния стълб, с други думи, при хората, водещи заседнал начин на живот. Ходенето на колене помага при болести на бъбреците и черния дроб поради това, че на коленните „възглавнички” се намират точки, които е полезно да бъдат стимулирани при проблеми с функцията на вътрешните органи.

Подобрява се кръвообращението на всички крайници и на главния мозък. Техниката е полезна при артрит и артроза, но при патологични форми и запуснато лечение може да предизвика усложнения.

Този начин на ходене има безспорни предимства пред другите физически натоварвания. Необходимо е да се отделят по 15-20 минути – тогава резултатът ще бъде осезаем. Увеличаването на времето е постепенно, като се започва с 5-минутна тренировка, после се наслагва по минутка дневно.

Упражнението се прави на пода, като се разстила меко одеяло или се ползват наколенки. Придвижвайте се бавно, като редувате ходене напред и назад. Препоръката е техниката да се изпълнява със затворени очи. Ако почувствате болки в ставите при подобно натоварване (това в началото е напълно възможно), то опитайте да пълзите в леглото. Когато мускулите на краката укрепнат достатъчно, дискомфортът ще изчезне.

Ако редовно изпълнявате това упражнение, много бързо може да постигнете намаляване на теглото. И още – удивително е, но тази практика помага дори за подобряване на зрението: в областта на коленните сухожилия се намират точки, които освен за бъбреците и черния дроб отговарят за очите.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Като гледам цветанов – и съпроводено с дупене – и на всички финансови проблеми…

  2. Големи глупости.
    Преди време често нареждах теракот. Лазене колкото искаш.
    Файда никаква.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.