Д-р Красимира Иванова: Хепатит C уби баща ми, зарази се след кръвопреливане Системата за проверяване на кръвта да гарантира 100% нейната безопасност, призова сестрата на премиера Бойко Борисов

Проф. Божидар Димитров: Комунизмът у нас беше държавен капитализъм

Патриарх Неофит за македонската църква: Имаме консенсус по главните въпроси на бъдещото

Премиерът Борисов ще се срещне с чешкия си колега Андрей Бабиш

Дамаск осъди турската операция в град Африн

Цецка Цачева: Няма да се въвежда трети пол и да се признават еднополови бракове

Катастрофа затапи пътя за „Капитан Андреево“ край Харманли

Министър Ангелкова: Всички 5-звездни хотели са резервирани на 90% за летния сезон

Щурмови хеликоптер „Апачи“ се разби в САЩ Двамата пилоти са загинали

Турция праща и сухопътни сили в операцията в Северна Сирия

Пост на турски език се появи в профила на президента във фейсбук

„Ауди“ изтегля 127 000 нови автомобила заради проблеми с емисиите

Лео Кадели: Приятели, помагайте

„Епъл“ може да спре iPhone X още през лятото Потребителите в Китай не го харесват

Ликвидирани са нападателите на хотела в Кабул Акцията продължи 12 часа

Черната техника е най-предпочитаната покупка по време на предпразничен намаления

Черната техника е най-предпочитаната покупка на Черния петък, сочат данни на дружеството УниКредит Кънсюмър Файненсинг, което беше любим партньор на Черния петък.

След като минаха вече традиционните предпразнични намаления, УниКредит Кънсюмър Файненсинг, дружество лидер в продажбата на стокови кредити в България, направи статистическа извадка за промените в потребителското поведение в сравнение с миналата година.

Според данните най-предпочитаната покупка по време на Черния петък продължават да са телевизорите, като ¼ от покупките на този ден са именно такава.

След тях потребителите най-често си купуват нов смартфон, следван от пералните и сушилните. Общият дял на тези три продукта от всички продажби на Черния петък е 51%.

Интересно е да се отбележи също, че докато при мъжете размерът на средната покупка на кредит се запазва същият, то при жените има повишение от 5% в сравнение с миналата година. Освен това няма тенденция дамите да водят господата в пазаруването по време на намаленията.

Друг интересен факт е, че средната възраст на клиентите се понижава спрямо миналата година, от 40 години за 2016 година до 38 години за тази.

Делът на онлайн покупките на кредит през този ден е почти 16%, като при тях мъжете клиенти са още повече – 57%.

Средната покупка при онлайн продажбите е по-ниска с цели 12% , като освен това и възрастта на клиентите също е по-ниска  – 36 години и 6 месеца.

Вторият по сила ден в годината е 24.12, но традиционно потреблението тогава е с близо 40% по-ниско от това на Черния петък.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.