Нов препъникамък за Брекзит – Гибралтар Испания плаши с вето споразумението за напускане

Стълб спасил влака в Кресненското дефиле от падане в реката

Мъж насъска питбула си срещу професор в столичния кв. „Овча купел”

Премиерът на Испания обяви, че може да насрочи предсрочни избори

Менте намаления дебнат този Черен петък Ако на витрината пише “- 70%”, всички стоки трябва да са със 70 на сто по-ниски

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 21 ноември 2018

Дворът на кирилицата посрещна висши държавници от Бурятия, Калмикия и Чечня Откриха още 4 бюст-паметника в Алеята на писателите

Бумащина спира 30 млн. лв. за лекарите Всяка година касата пренасочва огромна сума от перо на перо

Искрен Веселинов: Оставката на Каракачанов не е актуална, той е изключително ефективен

Скандал с личния имейл на Иванка Ползвала го за служебна кореспонденция

Ердоган: Решенията на Европейския съд за правата на човека не обвързват Турция

Марияна Николова ще е новият вицепремиер Депутатите гласуват номинацията й утре по предложение на премиера Борисов

Данък за гледане на мач в кръчма Целта е да се защитят авторските права на телевизиите

Президентът: Не аз определям заплатата си, а Народното събрание Ще се срещна с Борисов, когато управляващите имат визия за справяне с корупцията, каза Румен Радев

22 млн. евро заем за 4 нови станции

Черната техника е най-предпочитаната покупка по време на предпразничен намаления

Черната техника е най-предпочитаната покупка на Черния петък, сочат данни на дружеството УниКредит Кънсюмър Файненсинг, което беше любим партньор на Черния петък.

След като минаха вече традиционните предпразнични намаления, УниКредит Кънсюмър Файненсинг, дружество лидер в продажбата на стокови кредити в България, направи статистическа извадка за промените в потребителското поведение в сравнение с миналата година.

Според данните най-предпочитаната покупка по време на Черния петък продължават да са телевизорите, като ¼ от покупките на този ден са именно такава.

След тях потребителите най-често си купуват нов смартфон, следван от пералните и сушилните. Общият дял на тези три продукта от всички продажби на Черния петък е 51%.

Интересно е да се отбележи също, че докато при мъжете размерът на средната покупка на кредит се запазва същият, то при жените има повишение от 5% в сравнение с миналата година. Освен това няма тенденция дамите да водят господата в пазаруването по време на намаленията.

Друг интересен факт е, че средната възраст на клиентите се понижава спрямо миналата година, от 40 години за 2016 година до 38 години за тази.

Делът на онлайн покупките на кредит през този ден е почти 16%, като при тях мъжете клиенти са още повече – 57%.

Средната покупка при онлайн продажбите е по-ниска с цели 12% , като освен това и възрастта на клиентите също е по-ниска  – 36 години и 6 месеца.

Вторият по сила ден в годината е 24.12, но традиционно потреблението тогава е с близо 40% по-ниско от това на Черния петък.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.