Мъж заплаши да скочи от втори етаж на болницата

Финансовият министър на САЩ: Доналд Тръмп не се опитва да влияе на валутните пазари

Бетонна плоча рухна и уби работник в Пловдив

Германия премахва икономическите ограничения срещу Турция

НАСА изстрелва сонда за изучаване на слънчевата корона

Столетница прогони с бастуна си крадци от дома си в Берлин

Тома Биков: Ако се докаже, че провокациите в Шарково са инициирани от Нинова, ще сезираме прокуратурата Това е заплаха към националната сигурност, посочи депутатът

Путин и Макрон обсъдиха съвместната хуманитарна операция в Сирия

Откриха нов вид акула с големи очи

Пабло Касадо заема поста на Мариано Рахой като председател на Народната партия

Дърво се срути в Бургас

Корнелия Нинова: Създаваме нови и нови органи за борба с корупцията, а тя расте

Пустиняк на плажа Най-сочните реплики от Северозапада, чути по морето

Оставиха в ареста двама сътрудници на Еманюел Макрон, задържани за побой

Най-малко десет души са загинали при наводнения във Виетнам

Черната техника е най-предпочитаната покупка по време на предпразничен намаления

Черната техника е най-предпочитаната покупка на Черния петък, сочат данни на дружеството УниКредит Кънсюмър Файненсинг, което беше любим партньор на Черния петък.

След като минаха вече традиционните предпразнични намаления, УниКредит Кънсюмър Файненсинг, дружество лидер в продажбата на стокови кредити в България, направи статистическа извадка за промените в потребителското поведение в сравнение с миналата година.

Според данните най-предпочитаната покупка по време на Черния петък продължават да са телевизорите, като ¼ от покупките на този ден са именно такава.

След тях потребителите най-често си купуват нов смартфон, следван от пералните и сушилните. Общият дял на тези три продукта от всички продажби на Черния петък е 51%.

Интересно е да се отбележи също, че докато при мъжете размерът на средната покупка на кредит се запазва същият, то при жените има повишение от 5% в сравнение с миналата година. Освен това няма тенденция дамите да водят господата в пазаруването по време на намаленията.

Друг интересен факт е, че средната възраст на клиентите се понижава спрямо миналата година, от 40 години за 2016 година до 38 години за тази.

Делът на онлайн покупките на кредит през този ден е почти 16%, като при тях мъжете клиенти са още повече – 57%.

Средната покупка при онлайн продажбите е по-ниска с цели 12% , като освен това и възрастта на клиентите също е по-ниска  – 36 години и 6 месеца.

Вторият по сила ден в годината е 24.12, но традиционно потреблението тогава е с близо 40% по-ниско от това на Черния петък.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.