Мтел пуска три продукта под марката А1

Мтел стартира предлагането на три продукта под марката А1, съобщиха от компанията. Телекомът създава първия дигитален портфейл в България, като настоящите лоялни клиенти на бранда ще имат възможността да използват кредитна карта, създадена от и по условията на собственика A1 Group. Компанията селектира собствена серия смартфони с 36 месечна гаранция, а клиентите на мобилния оператор ще могат да ползват платформа за музика подобна на Spotify, която ще съдържа и допълнително цялата българска, гръцка и сръбска музика.

Главният изпълнителен директор на телекома Александър Димитров поясни, че услугите ще са достъпни до няколко седмици, най-късно до първи август. “Нашата цел е не само да свързваме хората, но да свържем всичко в дигиталния свят.  Чрез ребрандирането А1 Group ще засили присъствието в най-важния за нас регион - Централна и Източна Европа”, каза главният изпълнителен директор на A1 Group Алехандро Платер.

“Ще сме успешни не само когато хората познават бранда, но когато го харесат”, допълни  Димитров.

Телекомът ще заложи на лого в червен цвят, но също така ще има разнообразие от 70 лога, сред които 3 с български елементи - във вид на мартеница и шевица. Новото лого се очаква да бъде променено изцяло до 3 седмици.

От компанията се похвалиха с първия двусимволен сайт в България до момента.

“Не е въпрос да сменим само логото, тази промяна ни дава възможност да видим желанията на нашите клиенти”, обясни Димитров и изясни трите основни обещания, с които брандът ще се съобразява.

“От сега нататък всеки един наш продукт и услуга ще трябва да отговаря поне на едно от тях”, поясни още той.

Условията са гарантиране качеството на мрежата. За целта специално приложение ще дава възможност, при недостатъчно добро качество на сигнала, клиентът да сигнализира или съответно да даде добра оценка, което ще му донесе 500 MB мобилен интернет подарък.

Второто обещание е технологията да бъде достъпна, лесна и полезна. То е свързано с установяването на срок от три дни за инсталирането на нова услуга и осигуряване на възможността да няма прекъсване на сигнала за повече от 6 часа.

Третото правило от мотото на А1 е  гарантиране на лоялно отношение, спокойствие и удобство за клиентите.

Това ще включва реакция на оператора в рамките на 60 секунди да отговори на телефона за връзка *88,  известия за всяка една услуга, която клиентът използва и опростяване на фактурите, които вече ще съдържат информация, за да бъде сигурен клиентът, че плаща за това, което използва.

Димитров беше категоричен, че при неспазване на едно от трите основни обещания, които А1 заявява, клиентите ще бъдат компенсирани по различни начини, включващи безплатни мобилни данни, ваучери за отстъпка при покупка на устройство и осигуряване на безплатни телевизионни канали.

По повод ребрандирането, компанията прави подарък на всеки свой настоящ клиент от 10 000 MB мобилен интернет.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес