Красимир Каракачанов: Скандалът с апартаментите е неприятен, ще повлияе на резултатите на ГЕРБ

Възходът на китайското кино Би Ганс очарова Кан с мрачен трилър

Румен Петков: Каквото за Цецка, това и за Цецко. Ръководство на БСП и г-жа Нинова, обслужват интересите на ГЕРБ

Мотористи дариха детско ортопедично легло на болницата в Търново

50 човека са арестувани по време на простеста на „жълтите жилетки“ в Париж

Конгресът на ВМРО преизбра Красимир Каракачанов за председател на партията

Дананг – филиалът на рая Във виетнамския курорт мостовете са интернет сензация, а рибарските кошове - атракция

Националният съвет на АБВ-Младежи номинира петима като кандидати за евродепутати

Проф.Венцислав Вълчев е новият ректор на Техническия университет -Варна

Виктор Юго бил сексуален ненаситник На 83 години правел любов по осем пъти на ден

Хиляди излязоха на протест в Лондон заради Брекзит

Зам.-министър Ваня Колева подава оставка по искане на премиера Борисов

Представиха зехтин от маслинови дървета на над 1500 години на изложение в Търново Продуктът е мощен антиоксидант и се ползва освен в кулинарията, но и като лекарство

НАСА показа големия метеор над Берингово море

Съдиите в Търновско правораздават в тесни стаи, в Елена се отопляват на твърдо гориво 15 съдебни служители работят в едно помещение в Окръжния съд в Старата столица

100 км с 3,7 л изминава Civic

Upgraded diesel engine joins Honda Civic line-up

От пролетта на 2018 година новото поколение Honda Civic ще се предлага с усъвършенстван вариант на дизеловия двигател 1,6 i-DTEC с мощност 120 конски сили и максимален въртящ момент 300 Nm. Подобренията свалят допълнително разхода на гориво до 3,7 л на 100 км. Това са данни от новите световни стандарти на тестовете за консумация на гориво (WLTP), които са разработени съгласно актуални данни от шофиране в различни точки на света и показват възможно най-реални резултати.

Инженерите на Honda са оптимизирали ауспуховата система и са намалили триенето в цилиндрите на мотора 1,6 i-DTEC. Това е постигнато чрез бутала от високотехнологичен материал – издръжлива хром-молибденова сплав на стоманата и чрез прецизно хонинговане на цилиндровите стени за по-плавно движение. В двигателя са използвани актуалната и надеждна система на Bosch за впръскване на горивото и турбокомпресор. Осигурена е рециркулация на отработените газове под ниско налягане, като отвор в цилиндровата глава гарантира голям въздушен поток със завихряне. Намалено е теглото на отделните компоненти на мотора, а структурната здравина на цилиндровия блок е увеличена с две добавени ковани ребра, което води и до намаляване на шума и вибрациите. Двигателят е оборудван и с нова система за поглъщане на азотните окиси с по-големи катализатори, съдържащи повече благородни метали като сребро, платина и неодим. Специален сензор за сажди прецизно открива кога е наложителен цикъл за регенерация, като по този начин увеличава дълготрайността на изпускателната система.

Освен с подобрен дизелов мотор, Honda Civic ще се предлага и с опцията за 9-степенна автоматична трансмисия. Тази скоростна кутия се инсталира за първи път на автомобил с предно предаване.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.