1000 „коня“ без покрив

Първият хибриден кабриолет на Ferrari e моделът SF90 Spider, който ускорява за 7 секунди от 0 до 200 км/ч и развива максимална скорост 340 км/ч.

Ferrari представи първия си хибриден кабриолет

Моделът има 4 мотора

Хиляда конски сили, 3 електромотора, 1 бензинов двигател V8, ускорение от 0 до 100 км/ч за 2,5 секунди! Първият хибриден кабриолет на Ferrari ще бъде произведен в много малка серия и ще струва над половин милион евро.

Моделът SF90 Spider e оборудван с подвижен твърд покрив от алуминий. Той се прибира в багажника чрез електрически механизъм за 14 секунди при скорост до 45 км/ч. Но дори когато покривът е свален, той не пречи на минувачите да виждат през задното стъкло величествения двигател V8, разположен централно зад кокпита с двете седалки.

Водачът работи с изцяло дигитални уреди и тъчпад за команди на волана. Автомобилът има четири режима на движение - електрически, хибриден, спортен и пистов за бързи обиколки. В изцяло електрически режим се изминава разстояние до 25 км само на ток от батерия с капацитет 7,9 киловатчаса, без да се гори бензин и да се отделят въглеродни емисии.

Сърцето на едно Ferrari, по думите на великия Енцо Ферари, е неговият мотор. В кабриолета SF90 Spider основното сърце е захранван от два турбокомпресора бензинов двигател V8 с мощност 780 конски сили и въртящ момент 800 Нм. Три допълнителни електромотора добавят още 220 конски сили и възможността за движение в електрически режим. Благодарение на общия системен ресурс от 1000 конски сили моделът спринтира само за 2,5 секунди от 0 до 100 км/ч. Ускорението от 0 до 200 км/ч отнема 7,0 секунди, а максималната скорост е фиксирана на 340 км/ч.

Бензиновият двигател V8 върти задните колела, а два от електрическите мотори - предните. Така автомобилът може да разчита на интелигентно двойно предаване, като индивидуалното управление на електромоторите на предните колела дават възможност за още по-прецизно завиване на висока скорост. Третият електромотор е инсталиран между 8-степенната автоматична трансмисия с двоен съединител и бензиновия двигател за оптимална рекуперация на кинетичната енергия и зареждане на батерията по време на движение.

Коментари

Задължително поле