Трима пострадаха при катастрофа в Павликенско Двамата са в болница без опасност за живота

Световноизвестният тенор Камен Чанев пя в родния си Сливен

Явор Колев, ГДБОП: Големи български компании стават жертва на интернет кражби на стойност 200 – 600 хиляди евро

Потребителите на инстаграм ще могат да изпращат гласови съобщения

Александър Йорданов: Каракачанов прави опит да се върне в говоренето си като партиен лидер, забравяйки, че е вицепремиер

Студът взе най-малко три жертви в САЩ

За кои три неща жените мислят всеки ден?

Турция създава нова военноморска база в Черно море

Жители на „Красна поляна”, „Западен парк” и „Овча купел” протестират срещу мръсния въздух

Откриха следи от вода на астероида Бену

Арестуваха край Благоевград най-търсения автокрадец Яро

САЩ отмениха препоръката към гражданите си да не посещават Русия

Евгени Крусев е призован на разпит от Специализираната прокуратурата

Оставиха в ареста студентка за „унизителни“ и „обидни“ думи по адрес на Ердоган

Тереза Мей се среща с лидери на ЕС за Брекзит

21 000 долара за смяна на масло (ВИДЕО) Сервизната процедура за Bugatti Veyron отнема 27 часа труд

Който не иска да хвърля много пари за поддръжка на автомобил, не трябва да си купува Bugatti Veyron. В това се е убедил от първа ръка Хюстън Кроста, собственик на автокъща за даване под наем на луксозни коли в Лас Вегас. На него му се видяла твърде висока цената от 21 000 долара, която му поискали в оторизирания от Bugatti сервиз за предстоящото регулярно годишно обслужване на Veyron – смяна на масло, маслен и въздушен филтър. Затова решил да си направи посмяната сам, като пренебрегнал предупреждението от сервиза, че целият процес отнема поне 27 работни часа.

При масовите коли смяната на маслото е една от най-простите сервизни процедури. Колата се вдига на крик, отвива се пробката отдолу на картера, маслото изтича, развива се масления филтър, завива се нов, затваря се пробката и се налива ново масло. При Veyron обаче нещата стоят по-сложно, тъй като е много труден достъпът до гигантския 8000-кубиков двигател W16, разположен централно зад двете седалки. При това в интернет няма указания или видео как да се извърши процесът.

55-2-6kol

За да се смени маслото на Veyron, се налага да се разглоби почти цялата задна част на автомобила – колела, калници, спойлер и т.н. След това трябва да се развият 16 пробки (случайно съвпадение с броя на цилиндрите – 16), като трябва да се внимава да не се отвие пробка за охладителната или смазочната течност за скоростната кутия. Необходимото количество моторно масло за чудовищния двигател е повече от 15 литра. И след това всичко трябва да се сглоби педантично така, че колата да си остане Bugatti, а не самоделка.

Собственикът на Veyron установил също така, че един комплект нови гуми му излиза 30 000 долара. Отделно на всяка четвърта смяна на гуми трябва да се сменят и джантите за 120 долара, защото гумите се лепят за тях и след четвъртата смяна не се дава гаранция за безопасност.

Видео:

 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.