Разкриха десетокласник, потрошил стадион в Еленско

Екстремни емоции без покрив над главата BMW M8 Competition спринтира за 3,3 секунди от 0 до 100 км/ч и развива 305 км/ч

Стафилококово хранително отравяне е причина за състоянието на децата в Ямболско

Полицаи с дрегер при бойци от СК „Шуменска крепост“ Деца разказаха за невнимателни шофьори

Борислав Цеков за номинацията на Цацаров за шеф на КПКОНПИ: Умната държава пази тези хора и използва техния капацитет

Условни присъди и глоби за четирима от ТЕЛК в Стара Загора, обвинени за подкупи

Явор Нотев: Цацаров не е податлив на натиск, той е подходящата кандидатура за шеф на КПКОНПИ

„Обединени патриоти“ наложиха Валери Симеонов за зам.-председател на НС ДПС напусна залата в знак на протест, "Атака" се възмути от новия пост на "провалилия се вицепремиер"

Ясен Тодоров: Цацаров ще влезе с летящ старт в КПКОНПИ, ако бъде избран от НС

Излизат 101 вечни книги на България

Папа Франциск пристигна на посещение в Тайланд, ще се срещне с краля

Пентагонът: ИДИЛ се е възползвала от турската инвазия в Сирия и от американското изтегляне

Доц. Мангъров за смъртта на 3-годишното дете: Става дума за скоротечно протичане на една инфекция

Няма повече пясък в часовника В четвъртък и Франция ще ратифицира Протокола за членство на Северна Македония в НАТО, остава Испания

Защо блондинка отваря млякото още в магазина?

21 000 долара за смяна на масло (ВИДЕО) Сервизната процедура за Bugatti Veyron отнема 27 часа труд

Който не иска да хвърля много пари за поддръжка на автомобил, не трябва да си купува Bugatti Veyron. В това се е убедил от първа ръка Хюстън Кроста, собственик на автокъща за даване под наем на луксозни коли в Лас Вегас. На него му се видяла твърде висока цената от 21 000 долара, която му поискали в оторизирания от Bugatti сервиз за предстоящото регулярно годишно обслужване на Veyron – смяна на масло, маслен и въздушен филтър. Затова решил да си направи посмяната сам, като пренебрегнал предупреждението от сервиза, че целият процес отнема поне 27 работни часа.

При масовите коли смяната на маслото е една от най-простите сервизни процедури. Колата се вдига на крик, отвива се пробката отдолу на картера, маслото изтича, развива се масления филтър, завива се нов, затваря се пробката и се налива ново масло. При Veyron обаче нещата стоят по-сложно, тъй като е много труден достъпът до гигантския 8000-кубиков двигател W16, разположен централно зад двете седалки. При това в интернет няма указания или видео как да се извърши процесът.

55-2-6kol

За да се смени маслото на Veyron, се налага да се разглоби почти цялата задна част на автомобила – колела, калници, спойлер и т.н. След това трябва да се развият 16 пробки (случайно съвпадение с броя на цилиндрите – 16), като трябва да се внимава да не се отвие пробка за охладителната или смазочната течност за скоростната кутия. Необходимото количество моторно масло за чудовищния двигател е повече от 15 литра. И след това всичко трябва да се сглоби педантично така, че колата да си остане Bugatti, а не самоделка.

Собственикът на Veyron установил също така, че един комплект нови гуми му излиза 30 000 долара. Отделно на всяка четвърта смяна на гуми трябва да се сменят и джантите за 120 долара, защото гумите се лепят за тях и след четвъртата смяна не се дава гаранция за безопасност.

Видео:

 

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.