Заев: Предсрочните парламентарни избори ще се състоят на 12 април 2020 г.

Президентът Радев ще бъде на посещение в Япония за интронизацията на император Нарухито

Интронизацията на император Нарухито (ИНФОГРАФИКА)

Полицейски хеликоптер и няколко патрулки преследваха 4 часа силно агресивна крава в Германия

Подкрепа от Путин за Сирия търси Ердоган Иска армията на Дамаск да се оттегли от границата

Президентът на Чили въведе извънредно положение в още три града

Възможен ли е свят без глупаци? Сборникът „Психология на глупостта” прави аутопсия на глобалната напаст

Нов епос по „Война на световете”

Стево Пендаровски: Имаме държавен консенсус, че искаме да продължим по европейския път

Села в Невестинско са заплашени от воден режим

Възстановено е движението на пътя София – Варна край Омуртаг

Фандъкова печели в два тура с 10 пункта Данните са от представително проучване за цяла София на агенция „Сова Харис“, направено по поръчка на „Труд“

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 21 октомври 2019

Шестима ранени при катастрофа на бензиностанция край Елин Пелин

Тома Белев се изгаври с еврейския народ „Екологът“ погазва и международни норми

25 българи оставени от Wizz Аir на летището във Франкфурт Сред зарязаните пътници е и двукратният световният шампион по културизъм Христомир Христов от Велико Търново

Общо 25 пасажери, пътуващи за България с редовен полет Франкфурт- София, в неделя следобед са били оставени от компанията Wizz Аir на летището и не са отпътували, въпреки закупените билети. За неприятния случай и безхаберието на превозвача разказаха двукратният световният шампион по културизъм Христомир Христов и неговият приятел Давид Димов, които са сред зарязаната група българи на летище Франкфурт. Наложило се да отседнат в хотел като се надяваха, че в понеделник ще успеят да се приберат.

“Имахме билети за редовния полет Франкфурт – София за 15:10 часа на 22 септември. Чакахме на опашка, за да минем през скенера още от 14 часа. Изведнъж се оказа, че затвориха два от трите скенера, започнаха да се сменят служители и обслужването само на един скенер забави проверката. Оказа се, че през пет минути има три полета и обработването през скенера ставаше много мудно”, разказа пред „Труд“ Христов.

Българите преминали през секюрити чековете около 15:20 часа и в същия момент затворили гейта. Не ги допуснали да продължат към самолета си. Така група от 25 пътуващи за София останала на летището.

Препатилите нашенци споделиха още, че други 80 пасажери, които пътували отново с Wizz Аir за Киев, също не успели да се качат на борда на самолета своята дестинация. Изумена и разгневена, българската група започнала да търси съдействие, като хората научили, че превозвачът е бил уведомен за това, че чакащите ще се обработват само на един скенер, но те не били предупредени.

”Никой не ни анонсира, че ще има забавяне, за да минем отпред на опашката преди пътниците с по-късни полети…освен това Wizz Аir няма свой офис на летището. Има само един служител за връзка, който обаче почива в неделя. Служителите на летището не проявиха никакво съчувствие и ни казаха да пишем имейли до самолетната компания”, разказа Хриостомир Христов.

Пред пътниците, чиито билети изгорели, останала алтернативата единствено да си купят нови билети за следващ полет. Оказва се, че най-рано с нискотарифния превозвач има полет на следващия ден, отново в 15,10 часа.

“Всичко е много объркано, защото нашият самолет излетя чак в 15:50 часа, а нас не ни допуснаха да се качим. Чухме, че таксите, които плащат самолетите за престой на летището, са много високи и те нямат изгода да изчакват пътници. В случая обаче, ние нямаме никаква вина за това забавяне на скенерите“, коментира още Христов.

В злополучния ден той се прибирал към България с двама свои приятели, като за щастие разполагали с пари, за да купят веднага билети за полет на 23 септември на същия превозвач. Христомир Христов е категоричен, че той и останалите потърпевши ще си търсят правата и ще настояват за обезщетение от превозвача.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.