Афра Сарачоглу разби мечтите на Сила Тюркоглу

Афра Сарачоглу разби мечтите на Сила Тюркоглу

„Рибарче“ надмина по гледаемост всички турски сериали

Конкуренцията между сериалите винаги поражда конкуренция между актьорите. Фактът, че Афра Сарачоглу направи страхотен дебют с образа на Сейран в „Рибарче“, зарадва нейните фенове. Този голям пробив и отличните резултати от рейтингите обаче косвено промениха рейтингите на друга актриса. Става дума за Сила Тюркоглу. Младата звезда, която направи много успешен дебют в сериала „Обещание“, постигна голяма популярност за два сезона, като си спечели подкрепата на голям брой фенове в социалните мрежи.

Успехът на Афра повлия и на неотдавнашния интерес на почитателите на Сила Тюркоглу към новия сериал „Шербет от боровинки“. Той получи ниски оценки, като беше засенчен от „Рибарче“. Изглежда, че другите предавания, нямат голям шанс, докато завладяващия сюжет на „Рибарче“ продължава да събира все повече зрители пред екраните.

В момента очевидно Сила Тюркоглу, която напусна „Обещание“ със спорен процес и пое главната роля в нов проект, е заседнала в дъното на рейтингите. Въпреки факта, че сюжетът е доста силен и актьорският състав е добре подбран, големите очаквания в социалните мрежи към сериала „Шербет от боровинки“, за съжаление, не се оправдаха. След слабите  рейтинги на първия епизод, едва ли ще се промени интересът към проекта, който дори не успява да влезе в топ 10. Актрисата планираше да направи скок в кариерата си, но явно няма да успее.

В „Рибарче“ историята за брака на двама млади хора, които никога не са се познавали, е разказана на впечатляващ език в сериала, който започва в Газиантеп и продължава в Истанбул. Въпреки че историята на Сейран и Ферит беше критикувана в началото, естествеността и искреността в общите сцени на двамата млади актьори в главните роли засилват зрителския интерес към поредицата с всяка изминала седмица.

Резултатите, които се появиха след излъчения 4-ти епизод миналия петък, също карат хората да се усмихват! Големият успех на „Рибарче“, който завърши седмицата на първо място и в трите категории по рейтинг, продължава в социалните мрежи. Поредицата е на първо място в Youtube със своя 4-ти епизод. Голям успех е, че един епизод от поредицата, който излезе на екран миналия петък вечерта, достигна повече от 6 милиона гледания.

Най-четени