Fibank отбеляза най-успешната кампания на традиционния календар, посветен на националните отбори по художествена гимнастика. Изпълнителният директор на банката и председател на Управителния съвет Никола Бакалов връчи на президента на БФХГ чек за 18 760 лв., осигурени от благотворителната кампания. Банката удвоява сумата, получена от продажбите на корпоративния календар за 2025 г.
„Тази година беше изключително спортен, посветен на успехите на гимнастиката, и това, което казаха нашите спонсори е, че кампанията е била най-успешната до момента – заяви Раева. - Календарът се е разпродал за две седмици. Затова тази година ще направим повече бройки, защото наистина има все по-голям и по-голям интерес. Използвам случая да благодаря на банката – те са едни от най-дългогодишните ни спонсори, дарители. Без помощта на спонсорите спорът по-трудно ще съществува“.
Вдъхновяващите кадри на благотворителния календар на Fibank са заснети от фотографа Петър Пешев, а дизайнът е дело на екипа на рекламна агенция KIWI. Професионалният грим пък е от Габриела Начкова. А Бакалов бе подготвил и специален подарък за състезателката от националния ансамбъл Рейчъл Стоянов, която имаше рожден ден.
„Вярвам, че тази сума ще допринесе за развитието на българския спорт и пожелавам на целия екип на Българската федерация по художествена гимнастика и всички състезателки, преди всичко здраве и увереност, защото упоритостта и таланта ги носят в себе си – заяви Бакалов. - Уверен съм, че им предстоят много нови успехи на международните форуми“.