Община Шумен ще приема без прекъсване сигнали и предложения на гражданите на денонощен телефон 054 857-677. Линията е отворена от понеделник за обаждания, които няма да се таксуват по извънредна тарифа. Обаждането е на цената на един телефонен разговор, съобщават от кметството.
Сигналите за проблеми и предложения на шуменци ще бъдат завеждани и насочвани към ръководството на общината и към компетентните служители за възможно най-бърза реакция. Телефонното обаждане ще бъде с тежестта на подаден писмен сигнал и подателят ще получава обратна информация какво е предприето.
За целта сигналите не могат да бъдат анонимни. Шуменци ще казват имената си, адрес и телефон за обратна връзка.
Дежурен служител ще приема обажданията в рамките на работното време от 8,30 до 17,30 часа, а след това тази функция ще се поема от дежурния охранител в общината.