Националният всекидневник “Труд” отново е с приз за водеща потребителска марка. За пети пореден път глобалната организация Superbrands връчи наградите на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар на тържествена церемония. „Труд“ е неизменно супермарка във всички досегашни издания на класацията от стартирането й за България.
Отличени са още потребителски марки като вестник “24 часа”, dm, Domaine Boyar, Fibank, Flirt Vodka, „Градус“, Golden Rose, Kaufland, Arena Bansko, LACRIMA, Lidl, National Geographic Channel, „Пещерска“ и др. Сред бизнес марките отличник е METRO Cash & Carry, DHL, Jobs.bg, Kreston BulMar, Netinfo, Rene gourmet group, СОТ 161, Sofia Event Center, Unimasters Logistics Plc, VIP Security.
За първи път у нас световната брандинг организация връчи и две почетни награди. Футболистът Димитър Бербатов беше отличен с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда „България“ и помощта си за млади таланти. Диригент Йордан Камджалов получи почетен приз за принос в промоцията на българската култура по света.
Двете почетни награди се учредяват по повод юбилеите: 20 години от основаването на Superbrands International във Великобритания, 10 години от присъединяването на България към световната брандинг организация и 5-о издание за България.