Бестселър с хайтек оборудване
Най-продаваният компактен SUV в Европа в момента е Hyundai Tucson. Това показват данните на статистическата организация JATO Dynamics въз основа на новите регистрации в 27 държави на континента. Миналата година корейският автомобил завърши на второ място в сегмента, а тази година вече е начело в класацията. Това е четвъртото поколение на модела, което беше обновено в края на 2020-а.
Общо 1,4 милиона екземпляра Tucson са купени от европейските потребители от лансирането му през 2004 г. Общите му продажби по цял свят достигат 7 милиона и това го превръща в бестселърът на Hyundai.
Със своя иновативен дизайн Tucson се откроява ярко на пътя и грабва окото с мускулеста стойка, остри ъгли и динамични пропорции. Интериорът е чист и изискан, като и изцяло „обгръща“ водача и пътниците с напълно цифрово, персонализирано изживяване. С функции като 10,25-инчовО дигитално табло, 10,25-инчов централен дисплей, амбиентно осветление, тризонов автоматичен климатик и опционално безжичен Apple CarPlay и Android Auto, моделът предлага високо ниво на комфорт и свързаност. Компактният SUV е оборудван с най-добрия в класа пакет за безопасност. Тези функции не само предпазват пасажерите, те също така гарантират сигурността на другите участници в движението.
Tucson дава избор от най-широката гама електрифицирани задвижвания сред конкурентите си. В допълнение към бензинов и дизелов 48-волтов mild-hybrid, пълен hybrid и plug-in hybrid, моделът се предлага и в неелектрифицирани версии - с 1,6-литров бензинов T-GDI двигател със 150 к.с. и шестстепенна ръчна скоростна кутия и с дизелов 1,6-литров CRDi двигател със 115 к.с. и 6-степенна механична трансмисия.