Царят да пропагандира туризма ни
Браншът изпусна юздите някъде в луксозния преход
С повече от 30 години опит в модата и живота на висшето общество, Евгени ще отразява за вас горещите моменти от живота на богатите и известните. Лорд Минчев ще се изказва по злободневни теми, ще посочва модните личности на деня, ще бъде в началото и края на червения килим...
Види се, време е да не се облягаме вече на инерцията в бизнеса, а да погледнем на него по нов начин. Актуалната обстановка изисква това. Животът ни побутваше доскоро с лека върбова клонка, сега с топ ни блъска към нови идеи и решения.
Туризмът може много повече от показаната лежерност дотук, от някогашната приспана маниерност, мъркаща услужливост и гостоприемност, приписвана му по отдавна блатясали заслуги.
Днешното дередже на туризма не иска само сухи статистики, а и глобално премисляне на всички червясали похвати, с които все още се изцеждат последните залежи на клиентско внимание.
Туризмът ни, за радост, лежи на превъзходна природа, а на места и върху красива бетонна действителност, като казвам това без ирония. Браншът обаче изпусна юздите някъде в луксозния преход, когато имаше емоционален и финансов ентусиазъм, развратили и отпуснали кокорбашиите по морето и планините. Предимства останаха високомерието спрямо българския турист и лъжливото обожание към иностранците.
Надписването на сметки, завишени цени, немарливо отношение, са само част от повърхностната диагноза в бранша. Разгледано в дълбочина, могат да се изтъкнат още паралелни симптоми, повечето разрушителни и пагубни за бизнеса.
Междувременно като ценз за заможност и снобизъм се яви ходенето в Гърция и Дубай. Пълните бюфети, ол инклузивът, уж по-чистото море, но ако питате мен, най-вече снобизмът, засмукаха нашенци към споменатите страни. Днес е времето на българския предприемач, за когото е ясно, че няма да върне клиентелата си с безплатни чадъри. Тук се изисква добре подчертано внимание към сънародниците ни, което да няма трайност само този сезон, а да звучи като обещание за следващите. Като цяло българите трябва да бъдат върнати по Черноморието, за чието осъществяване са нужни много мерки. Сред тях- свеждане цените и качеството на предлаганото до поносим минимум, като се дава възможност да се печели от съответните екстри.
В началото на карантината призовах всички български звезди да направят постове в социалните мрежи, че ще летуват в България. Колко от тях го направиха... Не знам!
Имам препоръка към Негово Величество Царя, чието влияние би спомогнало идеята да се почива в България да стигне до много чужденци. Нека той и екипът му, неговата канцелария и приближените му, цялото царско войнство така да се каже, да подирят възможности да се популяризира нашия туризъм. Длъжен ли е да го прави - нека царската му интуиция подскаже. Българските знаменитости също могат да са в безплатна услуга на туризма.
От друга страна - ако не сте доволни от обслужването, изисквайте, ако са ви високи цените, не плюскайте по пет пъти на ден. Нашенските хотелиери да направят достъпни пакети за всички желаещи да летуват. Да бъдат гъвкави в определянето на цените и да се научат на договаряне. Днес и група от пет човека е важна за тях.
Fashion idol
Мирей Матийо
Жоро Костадинов
Топ продуцент отпразнува 70
Семеен живот
Бачев репетира 20 години любов