Москва: Сирия е свалила 46 крилати ракети на САЩ и съюзниците им

Земетресение в района на Вранча

Зоран Заев: Признаваме българския дял от Македония

Рускиня стана хит в сайтовете за запознанства

Бургаските депутати се обединиха за запазване на Югоизточния регион

Рапърът Венци Венц отчаяно иска бебе Популярният изпълнител прави кастинг за ново гадже

Президентът Румен Радев: Политици воюват срещу държавата Ако трябва да контролира министрите, както им заръчал премиерът, Борисов трябвало да промени Конституцията

Български шофьор е задържан във Франция заради мигранти в камиона

Иван Нейков: В България има достатъчно работници, но не ги използваме

Премиерът Бойко Борисов: Намалихме външния дълг с 2,3 млрд. лв. Трети сме в Европа след Естония и Люксембург по нисък борч

Ново зрелищно 2:2 в голямото дерби, но “Левски” е на финал

Макрон в Конгреса на САЩ: Не споделям илюзията на национализма

Иновации в грабежа по гари, болници и телефони Искат от жертвите да звънят лично на “МВР-шеф”

Испания залови 9 тона кокаин

Вижте акцентите от броя на “Труд” в четвъртък, 26 април 2018

OMD стана агенция на годината на AdWeek за 2-ра поредна година

Международната комуникационна агенция OMD получи престижното признание от водещото специализирано издание за реклама AdWeek и за втора поредна година е глобална агенция на годината. Този успех на веригата се дължи до голяма степен на придобиването на нови големи международни акаунти, сред които: световният лидер в производството на играчки Hasbro, международният медиен гигант Disney, както и мултинационалната компания за производство на храни Heinz.

В България акаунтите се обслужват от Оптимум Медия – част от OMD от 2012 г. Освен за международни клиенти на OMD, агенцията работи и за водещи на българския пазар компании. Повече от 20 години продължава и сътрудничеството на екипа на агенцията с McDonald’s, което го прави едно от най-дългогодишните партньорства в историята на българската реклама.

„Работата по високите международни стандарти на OMD е истинско предизвикателство и сме щастливи от факта, че имаме шанса да прилагаме водещи световни практики в ежедневната ни дейност. Това неимоверно повишава качеството на услугите, които предоставяме на всичките си клиенти“, коментира г-жа Добринка Стойковa, Управител на Оптимум Медия OMD. „За нас в България 2014 също беше много успешна – спечелихме повече от 10 нови клиента, както и 2 награди от Фестивала на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА – злато за иновативно използване на традиционни медии и бронз за медийна кампания. Радваме се за успеха в класацията на AdWeek и се надяваме България да може да дава все по-голям принос за водещата позиция на OMD в световен мащаб.“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.