Повдигнаха 2 обвинения на Бенчо Бенчев (обзор) Парична гаранция от 50 000 лв. и забрана за напускане на страната

Банките спечелиха 517 млн. лв. от такси Доходът от лихви на трезорите нарасна до 1,347 млрд. лв.

Уникална операция направиха кардиолози Медиците поставиха изкуствена аортна клапа на критичен пациент

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 15 август 2018

Възстановяват столичния басейн „Мария Луиза“ Засега е внесено само инвестиционно намерение

Загиналите при срутването на виадукт на автомагистрала в Италия са около 30

Цветан Цветанов: Ако президентът Радев иска да въвежда военно положение, сигурно може да го направи, но в България има правов ред

Вирус покоси деца в Станцията на МС в Слънчев бряг

Нина Добрев обяснява българския жаргон (ВИДЕО)

Затварят хотел в Бяла, работил без категоризация

Григор: Жегата помага на играта ми

Военният ни флот изпробва новите си бързоходни лодки

Премиерът Борисов изрази съболезнования за загиналите при трагичния инцидент край Генуа

Министър Николай Нанков: Две китайски компании са готови да вложат 1,5 млрд. евро в пътя Русе-Велико Търново и тунела под Шипка

Мая Манолова: Реформата в социалната система започва от 2019 г. Варненци се жалват, че общината събира данъци чрез частни съдебни изпълнители

Над 100 доставчика за плодове и зеленчуци ползва ЛИДЛ

Последната година компанията отчита 40% ръст в продажбата на тази продуктова линия

Лидл България ползва над 100 доставчика, които зареждат магазините на веригата с пресни плодове и зеленчуци всеки ден. Това стана ясно при представяне на кампанията „Мениджър Свежест“, която стартира в края на януари 2015 г. За последните няколко месеца търговската верига отчита 40% ръст в продажбите на тези две продуктови категории. В навечерието на своята 5-та годишнина, на нашия пазар, от компанията заявиха, че са постигнали и двуцифрен ръст на оборота.

До 3 пъти е увеличението на асортимента в отделни групи и подгрупи свежи продукти за трапезата. “Към този момент например, предлагаме на клиентите си до 6-7 вида домати– от превъзходно вкусните традиционни български розови домати, през все по-популярните чери домати или типичните за консервиране рома до сортове като кумато или цветни чери домати. “, сподели г-жа Милена Драгийска-Денчева, управител на Лидл България. “Българският клиент търси разнообразието, но винаги с претенция за отлично качество – и при традиционните продукти за българина, и при екзотичните плодове. А в Лидл не правим компромис с отличното качество на много добра цена.”, допълни тя.

От Лидл демонстрираха на практика в логистичната си база, че приемат от всичките си доставчици – и български, и чуждестранни – само продукти първо качество. При пристигането си в Лидл продуктите се проверяват на три етапа – 1. вид, размер и свежест; 2. вкусови качества и 3. проби за лабораторни анализи. Основно правило на компанията е ежедневна поръчка от всеки магазин на плодове и зеленчуци и ежедневни доставки с една единствена цел – прясно откъснатите салати и др. малотрайни стоки (като пресен лук и чесън, рукола и други) да достигнат най-късно на следващия ден във всеки магазин на веригата в България.

На пазара през зимата се предлагат до 25% плодове и зеленчуци българско производство, а през летния сезон делът на родното производство достига до 50%. Лидл България си партнира успешно с български производители, които могат да посрещнат необходимите на веригата обеми и да отговорят на изискването за качество. Като пример за дългосрочно ориентирано сътрудничество компанията посочи и българското сдружение за производство на плодове и зеленчуци „Хепи Фрутс”. “Толерираме българските производители, които са проактивни и заедно с тях осигуряваме на клиентите качествени стоки”, посочи г-жа Драгийска-Денчева. “Подпомагаме нашите български доставчици на няколко нива – от една страна, с обратна връзка за предпочитани от клиента сортове, а от друга и с идеи за търсени сортове, вид опаковки на готовата продукция и т.н., с цел максимално съхранение на свежестта и добър търговски вид”.

Лидл България оперира понастоящем в 76 обекта в общо 40 града, като от стъпването си в страната до края на 2015 г. инвестициите на компанията ще надхвърлят 1 млрд. лв., като в рамките на годината ще отворят врати и още три нови магазина.

За Лидл:

Lidl е част от немската Шварц-група, оперираща в областта на търговията с хранителни и нехранителни продукти. Lidl има около 10 000 магазина в повече от 20 европейски страни. Компанията е основана през 30-те години на XX-ти век в Германия (седалище Некарсулм) и се отличава с бърз и постоянен растеж.

Повече информация може да намерите на:

www.lidl.bg ; www.facebook.com/lidlbulgaria

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.