Делио Роси претърпя операция

Верижна катастрофа със 7 коли и багер задръсти булевард във Варна (СНИМКА)

Фонтани и шевици край Съдебната плата в Шумен

Moщностите на АЕЦ „Белене“ ще „натоварят“ енергийната ни система

Валидираха пощенска марка “София – Европейска столица на спорта 2018” (СНИМКИ)

Габриела Козарева е новият шеф на агенцията за насърчаване на малките и средните предприяти

Сп. “Икономист”: Възможни са огромни последици в случай на размяна на територии на Балканите

Срив в информационна система затвори всички гранични пунктове

Софиянци предадоха 4500 стари гуми Акцията на Столичен инспекторат продължава в район "Сердика"

Осъдиха иракчанин, опитал да премине незаконно границата в камион с играчки

Полицията хвана “муле” на телефонни измамници в София

Верижна катастрофа с шест автомобила при тунела на „Люлин”

Откриха мъртъв шефа на южнокорейския регулатор на пазарите за криптовалути

Цвета Караянчева в Брюксел: ЕС ще спечели от присъединяването на максимален брой държави към еврото

Верижна катастрофа с участието на багер във Варна

Над 100 доставчика за плодове и зеленчуци ползва ЛИДЛ

Последната година компанията отчита 40% ръст в продажбата на тази продуктова линия

Лидл България ползва над 100 доставчика, които зареждат магазините на веригата с пресни плодове и зеленчуци всеки ден. Това стана ясно при представяне на кампанията “Мениджър Свежест”, която стартира в края на януари 2015 г. За последните няколко месеца търговската верига отчита 40% ръст в продажбите на тези две продуктови категории. В навечерието на своята 5-та годишнина, на нашия пазар, от компанията заявиха, че са постигнали и двуцифрен ръст на оборота.

До 3 пъти е увеличението на асортимента в отделни групи и подгрупи свежи продукти за трапезата. “Към този момент например, предлагаме на клиентите си до 6-7 вида домати– от превъзходно вкусните традиционни български розови домати, през все по-популярните чери домати или типичните за консервиране рома до сортове като кумато или цветни чери домати. “, сподели г-жа Милена Драгийска-Денчева, управител на Лидл България. “Българският клиент търси разнообразието, но винаги с претенция за отлично качество – и при традиционните продукти за българина, и при екзотичните плодове. А в Лидл не правим компромис с отличното качество на много добра цена.”, допълни тя.

От Лидл демонстрираха на практика в логистичната си база, че приемат от всичките си доставчици – и български, и чуждестранни – само продукти първо качество. При пристигането си в Лидл продуктите се проверяват на три етапа – 1. вид, размер и свежест; 2. вкусови качества и 3. проби за лабораторни анализи. Основно правило на компанията е ежедневна поръчка от всеки магазин на плодове и зеленчуци и ежедневни доставки с една единствена цел – прясно откъснатите салати и др. малотрайни стоки (като пресен лук и чесън, рукола и други) да достигнат най-късно на следващия ден във всеки магазин на веригата в България.

На пазара през зимата се предлагат до 25% плодове и зеленчуци българско производство, а през летния сезон делът на родното производство достига до 50%. Лидл България си партнира успешно с български производители, които могат да посрещнат необходимите на веригата обеми и да отговорят на изискването за качество. Като пример за дългосрочно ориентирано сътрудничество компанията посочи и българското сдружение за производство на плодове и зеленчуци „Хепи Фрутс”. “Толерираме българските производители, които са проактивни и заедно с тях осигуряваме на клиентите качествени стоки”, посочи г-жа Драгийска-Денчева. “Подпомагаме нашите български доставчици на няколко нива – от една страна, с обратна връзка за предпочитани от клиента сортове, а от друга и с идеи за търсени сортове, вид опаковки на готовата продукция и т.н., с цел максимално съхранение на свежестта и добър търговски вид”.

Лидл България оперира понастоящем в 76 обекта в общо 40 града, като от стъпването си в страната до края на 2015 г. инвестициите на компанията ще надхвърлят 1 млрд. лв., като в рамките на годината ще отворят врати и още три нови магазина.

За Лидл:

Lidl е част от немската Шварц-група, оперираща в областта на търговията с хранителни и нехранителни продукти. Lidl има около 10 000 магазина в повече от 20 европейски страни. Компанията е основана през 30-те години на XX-ти век в Германия (седалище Некарсулм) и се отличава с бърз и постоянен растеж.

Повече информация може да намерите на:

www.lidl.bg ; www.facebook.com/lidlbulgaria

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.