Спираме да ядем боклуците на Европа В София бе обсъдено бъдещето на здравните системи

Бившият лидер на босненските сърби Радован Караджич настоя за отмяна на присъдата му за геноцид

Трябва ли да ми изплащат „клас“ със задна дата, ако е дължим

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” във вторник, 24 април 2018

Д-р Мирослав Ненков: Таксата при общопрактикуващите лекари трябва да се увеличи

МО купува леки коли за един милион

Славчо Атанасов: Последните 20 години по стадионите се получиха много неприятни неща

Първа лека катастрофа за новите шофьорски закони (обзор) Депутати, катаджии и чиновници изслушаха куп забележките от експерти

Държавният дълг се понижи до 25% от БВП

Общинари събират пари за главния архитект на София Симеон Славчев: Бих призовал цялото общество да се включи в тази морална битка

Димитър Делчев: В момента дясното не може да се обедини

Химическата атака в Дума била постановка (обзор)

Наш талант тренира с първия отбор на „Торино“

Спортното министерство с разяснения за провеждането на Европейската младежка конференция

Испания наложи вето върху проекта за декларация на срещата на върха ЕС – Западни Балкани в София

Министър Московски: Не се предвижда сливане на БДЖ и НКЖИ

Не се предвижда сливане на БДЖ и НКЖИ, защото това противоречи на либерализационните пакети, приети от ЕС. Това заяви министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски на заседание на ресорната комисия при представяне на проект на Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Република България и План за оздравяване и развитие на групата на „Холдинг Български държавни железници“ ЕАД за периода 2015 – 2020 г, съобщи Фокус. „Може да се обединят в един холдинг. Обмисляли сме го. Съществува като вариант. Би помогнало за организационно управление на двете компании”, подчерта Московски.

Въпросът за евентуално обединение на НКЖИ и БДЖ, както и каква е пречката това да се случи беше отправен от Георги Свиленски, БСП.

Московски разясни още, че съвместно с Министерство на регионалното развитие и благоустройство се работи по въвеждане на ТОЛ системите и коментира, че извършването на железопътните превози е своеобразно по подобна система. „Има още един по-справедлив начин, запазваме си правото да го въведем”, подчерта Московски и допълни, че предстоят изключително интензивни строителства и на места движението ще бъде прекъснато, което води до извода, че когато калкулират броя пътници, това ще е на база след ремонтните дейности. „Убеден съм, че ще има отлив от пътищата към железниците”, каза още министър Московски.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.