На 18 юли 2018 да почерпят

Играчите на „Левски“ стоят час и половина в съблекалнята след отпадането

Ултрасите заградиха „Герена“

Делио Роси: Оставка? Не се предавам, но ще говоря с шефовете

Време е прокуратурата да се самосезира

„Левски“ направи всичко, за да отпадне от „Вадуц“ и успя! Феновете бесни!

400 проби за чумата във Франция, за да потвърдят резултатите Дават средно по 327 лв. на глава добитък под селекционен контрол

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 18 юли 2018

Феновете на „Левски“ поискаха оставката на Роси, опитват да нахлуят на терена (СНИМКИ)

Дуел за поръчки между Боинг и Еърбъс (ИНФОГРАФИКА)

Една нова кола на 400 души от населението По ръст на продажбите влизаме в топ 5 на ЕС

Бизнесменът Мирослав Хинков и съпругата му пътували в самолета, пуснат без проверка на Летище „София“ И двамата имали лиценз за пилот

Джихадистите се заканиха на Кипър, полицията отрича

Бойко Борисов: По време на мандатите на БСП сивата икономика става огромна Щом дойде наше правителство - изсветлява, заяви премиерът

Адвокат иска 100 000 лв. от прокуратурата Юристът се жалва, че е претърпял психическо напрежение и е уронено името му

Министър Московски: Не се предвижда сливане на БДЖ и НКЖИ

Не се предвижда сливане на БДЖ и НКЖИ, защото това противоречи на либерализационните пакети, приети от ЕС. Това заяви министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски на заседание на ресорната комисия при представяне на проект на Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Република България и План за оздравяване и развитие на групата на „Холдинг Български държавни железници“ ЕАД за периода 2015 – 2020 г, съобщи Фокус. „Може да се обединят в един холдинг. Обмисляли сме го. Съществува като вариант. Би помогнало за организационно управление на двете компании”, подчерта Московски.

Въпросът за евентуално обединение на НКЖИ и БДЖ, както и каква е пречката това да се случи беше отправен от Георги Свиленски, БСП.

Московски разясни още, че съвместно с Министерство на регионалното развитие и благоустройство се работи по въвеждане на ТОЛ системите и коментира, че извършването на железопътните превози е своеобразно по подобна система. „Има още един по-справедлив начин, запазваме си правото да го въведем”, подчерта Московски и допълни, че предстоят изключително интензивни строителства и на места движението ще бъде прекъснато, което води до извода, че когато калкулират броя пътници, това ще е на база след ремонтните дейности. „Убеден съм, че ще има отлив от пътищата към железниците”, каза още министър Московски.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.