От ДАНС успокоили Таско Ерменков, че водата в София е чиста

Атракция на релси: БДЖ пуска парен локомотив между София и Банкя

Боян Паунов: Под 4% е предложението за увеличение на цената на топлинната енергия от 1 юли Предвижда се подмяна на 20 км топлопроводи за тази година

Млади автори срещу „чалга литературата“ Споделиха стихотворение за Христо Проданов в памет на Боян Петров

Ципрас: Нападателите на кмета на Солун не са недоволни граждани, а екстремисти

Учени изваяха най-малката нанокъщичка (СНИМКИ)

Спешни мерки за кризата с боклука в Кубрат Фирма пое временно сметосъбирането заради бедственото положение в общината

Народният представител от „БСП за България“ Стоян Мирчев и общинският съветник Альоша Даков ще проведат приемна за граждани в София

Столична община сезира институциите да открият кой пусна дезинформацията за водата

Задържаният за блудство с малолетни деца в столично училище остава в ареста

Заев: Името “Република Илинденска Македония” отговаря на интересите на двете страни

Ужас: Фенове на ЦСКА и “Локо” (Пд) се биха на галавечер в Пловдив

Череши за 6 лева килото на магистралата край Благоевград

Тръмп се чу с президента на Южна корея преди срещата с Ким Чен-ун

Птици и покъщнина изгоряха при пожар в Исперих

Лиляна Павлова: Няма да повишаваме цената на винетките

В този мандат сме взели решение да не повишаваме цената на винетката. Това каза Лиляна Павлова, министър на регионалното развитие и благоустройството, по време инспектиране на критични участъци, предвидени за спешен ремонт при виадукта на 67-ми километър на АМ “Тракия”, предаде Фокус.

“Все пак имаме ангажимент цената да е социално поносима. Това е причината да се търси баланс и социално приемлива цена”, обясни министър Павлова. По думите ѝ трябва да се търси реализацията на някакви приходи, които да инвестират в поддържането на пътната мрежа.

“Ето за това работим, със съдействието на Световна банка, за въвеждането на тол системата, по която всъщност ще заплащат повече, тези които най-много рушат – тежкотоварният трафик. Надявам се 2018 г., а и европейската директива го изисква, след въвеждането на такъв тип заплащане, модела да е по-справедлив и да имаме повече приходи, с които да поддържаме пътищата”, допълни министър Павлова.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.