Бойко Борисов пристигна в Лондон за инвестиционния форум за Западните Балкани

Златна мечка и за родното кино от Берлин (ОБЗОР) В “Не ме докосвай” една от главните роли се изпълнява от Ирмена Чичикова, а копродуцент е Мартичка Божилова

Георги Първанов: Едно разследване на сделката с ЧЕЗ би дало повече информация

Премиерът Бойко Борисов с 10-годишна прогноза: Балканите ще са най-хубавото място за живеене Проекти за 30 млрд. евро ще променят региона, каза министър-председателят

109 банди разбити при акции на ГДБОП 860 обвинения след разследвания на антимафиотите

НС да даде зелена светлина за „Белене“ Партиите употребили за политически цели референдума за нова атомна централа

Съдът остави за постоянно в ареста съпрузите, обвинени за убийството в столичния квартал “Люлин”

Вижте акцентите от броя на “Труд” в понеделник, 26 февруари 2018

Русенец създаде една от най-бързо развиващите се компании в Силициевата долина

Двуметрови преспи блокират страната Комбинацията със студения арктичен въздух, който се спуска към Балканите от север, създават опасна обстановка на пътищата

Земетресение с магнитуд 5,5 по Рихтер край бреговете на Япония

Бандити няма, но ги хващат

Фънки и Хилда Казасян жури в „Като две капки вода“

„Юнайтед“ би „Челси“, Жозе не трепна

Мария и Мегз заровиха томахавките След като получи приза за Попфолк идол на годината, Фики се прибра да отпразнува изписването на първородния му син

Лиляна Павлова: Няма да повишаваме цената на винетките

В този мандат сме взели решение да не повишаваме цената на винетката. Това каза Лиляна Павлова, министър на регионалното развитие и благоустройството, по време инспектиране на критични участъци, предвидени за спешен ремонт при виадукта на 67-ми километър на АМ “Тракия”, предаде Фокус.

“Все пак имаме ангажимент цената да е социално поносима. Това е причината да се търси баланс и социално приемлива цена”, обясни министър Павлова. По думите ѝ трябва да се търси реализацията на някакви приходи, които да инвестират в поддържането на пътната мрежа.

“Ето за това работим, със съдействието на Световна банка, за въвеждането на тол системата, по която всъщност ще заплащат повече, тези които най-много рушат – тежкотоварният трафик. Надявам се 2018 г., а и европейската директива го изисква, след въвеждането на такъв тип заплащане, модела да е по-справедлив и да имаме повече приходи, с които да поддържаме пътищата”, допълни министър Павлова.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.