„Метро“ отваря нова верига в България

Немската търговска верига „Метро“ ще открие в България нова верига от магазини. Това съобщи генералният мениджър на „Метро Груп“ Олаф Кох.

За разлика от съществуващите магазини „Метро Кеш енд Кери“, които навлязоха на нашия пазар преди 15 години, новата верига ще е от магазини за продажба на дребно на хранителни стоки и стоки за бита. „Размерът на магазините ще е от порядъка на 200-300 квадратни метра“, каза Кох. Той отказа да назове марката, под която ще работят магазините, кога точно ще тръгнат и каква ще е инвестицията тях. Мотивът му е, че по идеята все още се работи.

„Ние няма да управляваме пряко тази верига от магазини на дребно, а ще я развиваме чрез франчайз. Ще зареждаме търговските обекти със стока и ще предоставим нашата марка, а всеки търговски обект ще е собственост на отделни лица“, обясни Кох.

„Метро“ започна да развива подобна верига от магазини за продажба на дребни преди 6-7 години. Тя се казваше „Аро“ и просъществува няколко години. „От днешна гледна точка смятаме, че закриването на тези магазини беше грешка“, каза Кох.

В глобален план „Метро Груп“ възнамерява да инвестира 1,4 млрд. евро само през тази година. В момента групата оперира мрежа от 2200 магазина в 30 държави. „През следващите няколко години активността ни на пазара на сливанията и придобиванията ще е голяма и ние ще бъдем предимно в роята на купувачи“, каза Кох. Той каза, че не вижда проблем в набирането на капитали за това разрастване.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес