Работодатели дават щедри бонуси за довеждане на нов колега в офиса

Сидеров: Мога да намера нов енергиен министър

КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

Салах вкара 20-и гол с левия крак

Кметът на Търново представя в спортното министерство осъвременен проект за тренировъчно футболно игрище

Израелски сателит засне най-модерния руски изтребител в Сирия

“Херта” спря “Байерн” за рекорд

Десетки ранени и загинали при самоубийствен атентат в Йемен

Лиляна Павлова: Без пътища няма икономика, няма хляб, няма работа

Без пътища няма икономика, няма хляб, няма работа. Това каза министърът на регионалното развитие и благоустройство Лиляна Павлова в предаването „Събуди се” по Нова телевизия. „Дори и зърното, когато се прибере, трябва да се извози, да се закара и да се преработи”, посочи Павлова.

„Тези, които ни критикуват късопаметни ли са, след като нямат нито един проект за Северозапада? До 2009 г. за нито един път в Северозападна България нямаме нито проект нито проектна готовност. Няма с какво да си пуснем фиша, за да си поискаме европейското финансиране”, отбеляза министърът на регионалното развитие. Тя посочи, че още от първия мандат на Бойко Борисов като премиер е възложено проектирането на направлението София–Видин и участъка София–Мездра.

Във връзка със снимковия материал а пътя между България и Сърбия на лидера на БСП Михаил Миков тя коментира, че пътят е реабилитиран. „Той беше в по-лошо състояние, беше ремонтиран и в момента там има свлачище”, добави Павлова.

Тя подчерта, че работата върви и министерството има пълна мобилизация, но в следствие на бедствията има голям брой свлачища в цялата страна, за които се изискват средства. „Едно време планирали „Дунав мост” да го има, но не планирали и не проектирали пътя. Проектирали сме го вече, но сега вече трябват пари. Само участъка Мездра-Ботевград е 340 млн. лева – 800 млн. лева са необходими като минимум за отскок”, коментира тя. „За последните 15 години те управляваха и какво направиха?”, попита Павлова.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.