Ким Чен-ун си тръгна от Владивосток

Тръмп се обяви за ядрено разоръжаване

Намалиха броя на жертвите от атаките в Шри Ланка

Децата на Благоевград се впуснаха в приключението „На лов за великденски яйца”

Предложените от Макрон реформи срещнаха отпор

Джо Байдън се кандидатира за президент на САЩ, за „да спаси света“ от Тръмп

Какво ще поиска скоро комшийката, ако идва често за сол?

Десетки хиляди румънци идват у нас за празниците

Климатологът Георги Рачев: Пригответе си чадъри за събота и неделя

Ким Чен-ун обвини САЩ в „злонамерени“ действия

Преди 5 май: Страх, популизъм, неизвестност Апатията на гласоподавателите в Северна Македония може да направи избора за президент нелегитимен

Обстановката по пътищата е относително спокойна в първия почивен ден

От днес стартира кампанията за евроизборите

Вижте какво ще е времето днес

Избори за самочувствието на Източна Европа Юнкеровото поколение окончателно се провали в последния мандат на Европейския парламент

Мтел придобива кабелния оператор blizoo

Telekom Austria Group обяви днес, че Мтел е постигнал съгласие за придобиването на 100% от кабелния оператор blizoo България с досегашния собственик – EQT V. Това съобщиха от Мобилтел.

„Придобиването на blizoo е още една стъпка към това да развием допълнително изпълнения с предизвикателства български пазар. Ние, заедно с Мтел, виждаме огромен потенциал в силно растящия пазар на фиксирани услуги, което в крайна сметка ще е ползотворно за българските клиенти,“ коментира Алехандро Платер, главен изпълнителен директор на Telekom Austria Group от 1 август 2015 година.

“Тази сделка открива широка гама от възможности за Мтел и засилва нашето портфолио от фиксирани услуги. Очакваме от властите положително решение за придобиването, тъй като тази сделка ще спомогне за развитието на пазара и за по-големи инвестиции в българската икономика,“ каза Танасис Кацирубас, главен изпълнителен директор на Мтел.

„И сега клиентите на blizoo се възползват от пакетни услуги, но заедно с Мтел вече ще можем да им предложим пълния спектър от мобилни и фиксирани телеком продукти. Това ще доведе до големи възможности за бъдещ растеж,“ коментира Харалд Рош, изпълнителен директор на blizoo България.

По данни на Telekom Austria Group blizoo България има дял от 8% на пазара на фиксиран интернет и 11% на пазара на ТВ услуги. Компанията има приблизително 373 000 клиенти, които получават фиксирани гласови, интернет и ТВ продукти чрез DOCSIS 3 технология. blizoo България покрива 1.3 млн. домакинства.

През 2014 г. приходите на компанията възлизат на 47 млн. евро, а EBITDA – на 19 млн. евро. Двете страни се споразумяха да не разкриват детайли за цената на сделката.

Telekom Austria Group ще финансира транзакцията чрез свои съществуващи парични потоци. Финализирането на придобиването се очаква през четвъртото тримесечие на 2015 година. Сделката подлежи на разрешение от съответните регулаторни органи.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.