68% от британците не искат страната им да участва в изборите за ЕП

Емил Миланов, консул в Индия: Установихме връзка с осем български граждани в Шри Ланка

Започва Страстната седмица

Пендаровски води с минимална разлика след първи тур на президентския вот в Македония

Владимир Зеленски води убедително на президентските избори в Украйна

Времето се затопля

На 22 април 2019 да почерпят

Краят на евтините коли Малките модели скоро ще бъдат изместени от устрема на производителите към електромобили

Меркел заслужава висш пост в ЕС, смята Юнкер Канцлерката била произведение на изкуството

Сергей Меркюри и Никеца Джагър разтърсиха „Гласът на България“

Стево Пендаровски печели първия тур от президентските избори в Северна Македония, по първоначални данни

Да си купиш „Артекс” за 2 милиона лева Съдружник на Прокопиев дал $1,2 млн. за небостъргача, “Капитал” пробва да превземе “Артекс”

Задържаха микробус, превозвал експлозивите за атентатите в Шри Ланка

Тежки глоби от ЕК заради „зеления“ хаос в Натура 2000 Министерският съвет отлага промените в Закона за биологичното разнообразие, които са единственият изход от ситуацията

Комикът Владимир Зеленски води със 73,2% според първите данни от президентските избори в Украйна

„Мтел“ купи „Близу“ и вече има 14% от тв пазара (Обзор)

5 години след като „Мтел“ придоби големите интернет доставчици „Мегалан“ и „Спектър Нет“, сега компанията купува и един от най-големите кабелни оператори в България – „Близу“. И двете страни по сделката – компанията майка на „Мтел“ „Telecom Austria Group“ и собственикът на „Близу“ – базираният в Швейцария инвестиционен фонд EQT, са решили да не разкриват стойността на сделката. Тя ще се осъществи през четвъртото тримесечие на 2015 г., след като се вземат разрешенията от всички регулаторни органи. Компанията майка на „Мтел“ няма да тегли заем за придобиването, а ще използва съществуващи парични потоци.

“Близу” има 373 000 клиенти, които в момента получават фиксирани телефонни услуги, домашен интернет и телевизия. „Мтел“ засилва позицията си преди всичко на пазара на фиксирана телефония, защото „Близу” е втората след БТК у нас компания, предлагаща домашни телефони. Тя има и 11% дял на пазара на телевизионни услуги, докато „Мтел“ има само 3% на този пазар, въпреки че развива услугата от 4 години насам.
„Близу“ бе създадена през 2009 г. от сливането на „Евроком кабел“ и „Кейбълтел“, които бяха купени заедно от EQT за 120 млн. евро. Вероятно това е и приблизителната стойност на сегашната сделка.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.