На 20 ноември 2018 да почерпят

2500 евро/кв. в най-желания жилищен район на София В центъра има сделки за 2000 евро/кв.м.

Жълт код за сняг и поледици в осем области на страната утре

Владо Николов се завръща във „Фермата“

Жалко! Националният стадион остана празен за мача на годината

Магнитски може да е бил отровен

Четиримата пострадали при дерайлирането на влака са без опасност за живота

Алергии мъчат 40% от българите Случаите на белодробна недостатъчност зачестяват

Трети сме в ЕС по пренаселени квартири Това е основа за сериозно развитие на пазара през следващите години, смятат брокери

Двама полицаи пострадаха при катастрофа с патрулка в столицата

Армията иска оферти за нови кораби Седем държави се включват в търга

Памела Андерсън се обиди на премиер

Университетската болница в Стара Загора остана без парно

Този протест отдавна не е на майките Той е на една болна жена, която продаде душата си, бог знае на кого, написа една от лидерките на протеста

Шофьор разби с юмрук прозореца на кола след спор за предимство

„Мтел“ купи „Близу“ и вече има 14% от тв пазара (Обзор)

5 години след като „Мтел“ придоби големите интернет доставчици „Мегалан“ и „Спектър Нет“, сега компанията купува и един от най-големите кабелни оператори в България – „Близу“. И двете страни по сделката – компанията майка на „Мтел“ „Telecom Austria Group“ и собственикът на „Близу“ – базираният в Швейцария инвестиционен фонд EQT, са решили да не разкриват стойността на сделката. Тя ще се осъществи през четвъртото тримесечие на 2015 г., след като се вземат разрешенията от всички регулаторни органи. Компанията майка на „Мтел“ няма да тегли заем за придобиването, а ще използва съществуващи парични потоци.

“Близу” има 373 000 клиенти, които в момента получават фиксирани телефонни услуги, домашен интернет и телевизия. „Мтел“ засилва позицията си преди всичко на пазара на фиксирана телефония, защото „Близу” е втората след БТК у нас компания, предлагаща домашни телефони. Тя има и 11% дял на пазара на телевизионни услуги, докато „Мтел“ има само 3% на този пазар, въпреки че развива услугата от 4 години насам.
„Близу“ бе създадена през 2009 г. от сливането на „Евроком кабел“ и „Кейбълтел“, които бяха купени заедно от EQT за 120 млн. евро. Вероятно това е и приблизителната стойност на сегашната сделка.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.