На 25 май 2018 да почерпят

Раздадоха наградите “Аскеер 2018” За цялостен принос в развитието на театралното изкуство отличиха Васил Михайлов

Хазал от “Черната перла” не крие новата си любов Актрисата Ханде Ерчел твърди, че славата не я е променила

100-годишна сграда се срути в Аржентина и уби трима

Николас Мадуро се закле за втория си мандат като президент на Венецуела

Макрон и Путин се срещнаха в Константиновския дворец край Санкт Петербург

Връчват наградите “Аскеер” за постижения в театралното изкуство

Григор Димитров започва с мач срещу Виктор Троицки на “Ролан Гарос” Рафаел Надал среща Александър Долгополов на старта на турнира в Париж

Борисов на приема в Рим: Народите на България и Република Македония са още по-близки

Абитуриентите от училището на Теодосий Спасов се сбогуваха с концерт

Започнаха абитуриентските балове в Благоевград

“Свободна книжарница” на празника в Сливен

Доналд Тръмп: Въоръжените ни сили са в готовност, ако Ким Чен-ун предприеме “безразсъдни действия”

24 май в женския затвор в Сливен: Изложба за Хаджи Димитър и Стефан Караджа

Двоен поклон пред гроба на Свети Кирил Премиерът Борисов и македонският му колега Зоран Заев заедно почетоха паметта и делото на светите братя Кирил и Методий в базиликата „Сан Клементе”

„Мтел“ купи „Близу“ и вече има 14% от тв пазара (Обзор)

5 години след като „Мтел“ придоби големите интернет доставчици „Мегалан“ и „Спектър Нет“, сега компанията купува и един от най-големите кабелни оператори в България – „Близу“. И двете страни по сделката – компанията майка на „Мтел“ „Telecom Austria Group“ и собственикът на „Близу“ – базираният в Швейцария инвестиционен фонд EQT, са решили да не разкриват стойността на сделката. Тя ще се осъществи през четвъртото тримесечие на 2015 г., след като се вземат разрешенията от всички регулаторни органи. Компанията майка на „Мтел“ няма да тегли заем за придобиването, а ще използва съществуващи парични потоци.

“Близу” има 373 000 клиенти, които в момента получават фиксирани телефонни услуги, домашен интернет и телевизия. „Мтел“ засилва позицията си преди всичко на пазара на фиксирана телефония, защото „Близу” е втората след БТК у нас компания, предлагаща домашни телефони. Тя има и 11% дял на пазара на телевизионни услуги, докато „Мтел“ има само 3% на този пазар, въпреки че развива услугата от 4 години насам.
„Близу“ бе създадена през 2009 г. от сливането на „Евроком кабел“ и „Кейбълтел“, които бяха купени заедно от EQT за 120 млн. евро. Вероятно това е и приблизителната стойност на сегашната сделка.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.