„Лацио“ лети към Шампионската лига

Ген. Тодор Бояджиев разкри как е било подслушвано посолството на САЩ

Осъдиха на смърт 16 туркини за принадлежност към ИДИЛ

“Пирин” прекъсна серията от загуби

Северна Корея желае да започне диалог със САЩ

Юнкер: Македония е на прав път, може да получи препоръка от ЕК до няколко месеца

Депутатът Николай Бошкилов напуска ръководния екип на БСП-Благоевград

Обилни снеговалежи и силен вятър тази нощ и утре, червен код в областите Смолян и Кърджали

От Българска банка за развитие обявиха, че нямат участие в сделката по продажбата на ЧЕЗ

Нови боеве са избухнали Източна Гута

Путин, Меркел и Макрон са обсъдили ситуацията в Сирия

ГЕРБ обвини Нинова, че “пуска плоски лъжи”

МВР със съвети какво да правим при обилни снеговалежи и силен вятър

Патриарх Неофит възглави празнична света литургия в “Св. Александър Невски”

19-годишно момиче е загинало при катастрофа в района на Драгичево

Благой Рагин: Има свръх предлагане на места за настаняване на туристи

“Има свръх предлагане на места за настаняване,” заяви в студиото на сутрешния блок на Нова телевизия председателят на Българската хотелиерска и ресторантьорска организация Благой Рагин.

Думите му са относно оплаквания на граждани във връзка с 4-звезден хотел в Слънчев бряг. Клиентите на въпросния хотел се оплакват от проблемен асансьор, неработещи хладилници, мръсни кърпи, матраци, обсипани с петна и мухъл в баните.

“Ние сме в Европейския съюз, но не спазваме европейските норми”, коментира Рагин. “При нас се раздават глоби от 1000 лв., но те няма да променят нещата”, добави той. Благой Рагин съобщи, че ще чака да се чуят данните на националната статистика относно летния сезон. По думите му, ако има ръст на туристи, то е заради увеличението на легловата база.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.