190 автоджигити засякоха в Монтана за денонощие

Никълъс Кейдж се отказва от актьорството

Григор си уреди среща с Гофен

Жандармеристката Анелия Христова: Ранената колежка е много силна

Вулкан изригна в Япония Няма данни за пострадали или разрушения

Григор Димитров би германец на турнира в Монако, среща Гофен на четвъртфинала (ВИДЕО)

Задържаха шефа на полицията в Раковски и още двама души за корупционни практики

Монтана въвежда технологии за умно управление

Негово Светейшество Патриарх Неофит е изведен от реанимация

Апелативната прокуратура във Велико Търново чества 20-годишен юбилей

Велосипедист се удари в заграждения на магистрала “Тракия”, последва верижна катастрофа между четири автомобила

Нова задна ножица преряза “Ювентус”

Каракачанов готов с реформи, които да помогнат на хората с увреждания и да спрат измамите в системата

Рефери на поправителен срещу провинилите се отбори

Митрополит Антоний: Състоянието на Патриарх Неофит е стабилизирано и се подобрява, но ще остане още известно време под медицинско наблюдение

Mосковски: Приходите от винетки са 160 млн. лв., а за поддържане на пътищата се отделят 600 млн. лв.

Необходимо е уеднаквяване на транспортните тарифи между жп и автомобилния транспорт за транзитния трафик. Това каза министърът на Транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски по време на срещата на министрите по пътна инфраструктура, която се провежда край Варна, съобщи „Фокус”.

Министър Mосковски каза още, че в министерството са наясно с големите предизвикателства, пред които е изправено развитието на инфраструктурата в страната. Той посочи, че има притеснителни факти за степента на развитие на транспортната инфраструктура на различните държави от Югоизточна Европа. По думите му, това става по различен начин с различно финансиране, което води до забавяне на строежа на нови пътища.

„Трябва да се работи съвместно между различните държави, за да се стигне до крайната цел – по-голяма свързаност на Югоизточна Европа с останалата част на континента”, посочи министър Московски.

Той каза още, че има дисбаланс на таксуването за транзитния трафик в различните държави от региона. Например за 400 км път през България се заплаща около 10 евро, в Унгария таксата е 80 евро, в Словения 100 евро, а в Австрия 142 евро. Това води до по-ниска конкурентоспособност на отделните страни.

Другият голям проблем според министър Московски е, че приходите от винетки годишно са около 160 млн. лв., а за поддържане на пътищата се отделят около 600 млн. лв. и заради това трябва да се търси друг начин за заплащане на транзитния трафик, особено по отношение на международния превоз.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.