Две жертви и десетки ранени при пожар в хотел в Прага (ВИДЕО)

Европа ще рециклира всички пластмасови опаковки след 2030 г.

Молдова ще иска компенсация от Русия заради „окупацията“ на Приднестровието

Спряха камионите по няколко направления заради снега

Просветният министър: Привличането на млади учители е предизвикателство

Въоръжена атака срещу 5-звезден хотел в Кабул

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в неделя, 21 януари 2018

Меркел и Борисов в отговор на “Труд”: България влиза много скоро в Шенген Премиерът събира европейските лидери и Реджеп Ердоган във Варна

Командоси щурмуват пробно прототипи на стената на Тръмп

Махат незаконни билбордове в София Столичният инспекторат откри 14 такива само по бул. „Черни връх“

Ципрас: Македонска нация никога не е имало Ще е абсурдно обаче в името на страната да няма Македония, смята гръцкият премиер

Хиляди румънци се събраха на протест в Букурещ (ВИДЕО)

САЩ и Русия призоваха Турция и сирийските кюрди към сдържаност

Турция нанесе въздушен удар по позиции на сирийските кюрди

Григор искал да е бегач и да знае френски език

Mосковски: Приходите от винетки са 160 млн. лв., а за поддържане на пътищата се отделят 600 млн. лв.

Необходимо е уеднаквяване на транспортните тарифи между жп и автомобилния транспорт за транзитния трафик. Това каза министърът на Транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски по време на срещата на министрите по пътна инфраструктура, която се провежда край Варна, съобщи „Фокус”.

Министър Mосковски каза още, че в министерството са наясно с големите предизвикателства, пред които е изправено развитието на инфраструктурата в страната. Той посочи, че има притеснителни факти за степента на развитие на транспортната инфраструктура на различните държави от Югоизточна Европа. По думите му, това става по различен начин с различно финансиране, което води до забавяне на строежа на нови пътища.

„Трябва да се работи съвместно между различните държави, за да се стигне до крайната цел – по-голяма свързаност на Югоизточна Европа с останалата част на континента”, посочи министър Московски.

Той каза още, че има дисбаланс на таксуването за транзитния трафик в различните държави от региона. Например за 400 км път през България се заплаща около 10 евро, в Унгария таксата е 80 евро, в Словения 100 евро, а в Австрия 142 евро. Това води до по-ниска конкурентоспособност на отделните страни.

Другият голям проблем според министър Московски е, че приходите от винетки годишно са около 160 млн. лв., а за поддържане на пътищата се отделят около 600 млн. лв. и заради това трябва да се търси друг начин за заплащане на транзитния трафик, особено по отношение на международния превоз.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.