Мачовете и спортът по телевизията днес, събота, 29 февруари 2020

Дневният хороскоп на Алена за събота, 29.02.2020

На 29 февруари 2020 да почерпят

Проф. Тодор Кантарджиев: Ситуацията с коронавируса не е толкова страшна, но никой не слуша

Премиерът е разговарял с Кириакос Мицотакис за ситуацията с мигрантите

Българи дариха 178 000 евро за бебето Анди Чернодробната трансплантация ще е в Германия, някой от родителите ще е донор

Младен Маринов: Предприемаме всички мерки за засилена охрана на границата

Борисов към Шарл Мишел: Безопасността на външните граници има пряко отношение към общата сигурност на ЕС

Борисов и фон дер Лайен обсъдиха проблема с мигрантите в Турция

Първите тестове за коронавирус в отбора на „Лудогорец“ са отрицателни

Турция пусна бежанците (обзор) Премиерът Борисов прати армия и жандармерия по границата

„Труд Уикенд“ – един вестник за два дни

Ангела Меркел разкритикува нападението срещу турски войници в Сирия

Турция е поискала от Русия незабавно да спре огъня в Идлиб

ВМА: Всички проби, изследвани за коронавирус днес, са отрицателни

Ген. Кирил Войнов: За джигитите трябва да има смъртно наказание

У нас трябва да се въведе смъртното наказание и то да се прилага спрямо джигитите на пътя. Това заяви пред Нова телевизия бившият директор на пожарната ген. Кирил Войнов.

В коментар за жестоката верижна катастрофа, станала в тунела „Витиня” в четвъртък, той бе категоричен, че трябва да се намери виновникът за инцидента.

„Институциите, които имат отношение, трябва да си поемат кръста”, коментира ген. Войнов.

Той допълни, че е крайно време да се направят необходимите анализи за спиране на войната по пътищата, но от компетентни служители, а не от чиновници”.

Според него е чист късмет, че при верижната катастрофа в тунела „Витиня” не е избухнал пожар и не е изпепелил авариралите над 50 автомобила, заедно с пътуващите в тях.

„Преди години имаше пожар между Франция и Германия. Пожарникарите не можеха да се приближат. Тунелът беше станал един комин”, добави генералът.

„Ако имаше пожар, просто нищо не можеше да се направи. Щеше да бъде един голям ад”, заяви той. Според него, ако наклонът към тунела е бил обратен, т.е. е имало изкачване, а не спускане, произшествието би било далеч по-леко. Затова, по неговите думи, такова нещо не би могло да се случи в другото платно – в посока София.

Шофьорът на линейка, който минал покрай местопроизшествието малко след катастрофата – Пламен Славков, каза, че пътната обстановка в онзи час е била много тежка.

„Беше хлъзгаво, но разлив на някакви петролни продукти не съм видял”, каза още Славков.

Повечето от шофьорите, които се пострадаха във верижната катастрофа с близо 50 коли в тунела „Витиня” на магистрала „Хемус”, ще бъдат глобени от КАТ за това. Официалната причина ще бъде несъобразена скорост и неспазване на дистанция, въпреки че по платното е било невъзможно да се спре в този момент. Това съобщават от „Пътна полиция” пред „Телеграф“.

Участници в инцидента разказват, че аварирала цистерна е разляла гориво на платното, превръщайки го в пързалка.

По данни на катаджиите, сред участниците във верижната катастрофа е имало такива, които са успели да спрат, преди да се врежат в автомобилите отпред. „Експертиза ще установи кои са те”, уточниха още от КАТ. Водачите, които не са успели да спрат, ще бъдат привикани и ще отнесат актове за нарушенията. Глобите, които ги очакват, са от 100 до 200 лв. отделно ще им се отнемат по 3 точки от контролния талон.

Според официалната версия на МВР, катастрофата е станала заради несъобразена скорост и неспазена дистанция, а маслото и нафтата били вследствие на нанизалите се коли. Някои от шофьорите в тунела коментираха, че сред заклещените имало бус с инкасо и дипломатическа кола с чужденци и предположиха, че може и умишлено да е разлято гориво.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.