Макрон поднесе съболезнования на жертвите на трагедията в Страсбург

Инж. Илиян Терзиев, КСБ: Излязохме, за да защитим бранша, искаме правила за работа

Строителите излязоха на мирна демонстрация в София

Боян Чуков: Франция е в полувоенно положение

Самолет с членове на правителството, е кацнал аварийно заради спукано стъкло

БДЖ въвежда предварителна продажба на билети за Коледните и Новогодишните празници

Проф. Владимир Чуков: Нападателят от Страсбург има класически профил на радикализиран престъпник

Френската полиция продължава издирването на стрелеца от Страсбруг Заподозреният избяга с такси след две престрелки със силите на реда

Слаби валежи от сняг днес

„Ривър Плейт“ поиска скалпа на „Реал“ (ИНФОГРАФИКА)

Ето кой е заподозреният за атентата в Страсбург Посещавал е радикални ислямистки кръгове

Стрелецът в Страсбург е трябвало да бъде задържан тази сутрин

На 12 декември 2018 да почерпят

Френската прокуратура започва разследване за тероризъм в Страсбург

Още един загинал след стрелбата в Страсбург 7 са тежко ранените, 4 - леко пострадалите

Икономисване на мизерията

Държавата няма достатъчно пари за адекватна поддръжка на големите тунели и това е най-вероятната причина за инцидентите в тях. Няма пари и за основния ремонт на тези съоръжения, непипани от времето на социализма. То за какво ли има. Миналата година бюджетът отпусна 100 млн. лв. за ремонта на виадуктите – на много места имаше пукнатини, през които се вижда земята отдолу.

Добре, че поне се отказваме от огромния 15-километров тунел при Кресненското дефиле. Как щяхме да поддържаме такова чудовище, след като нямаме пари дори за 1,5-километровия „Витиня“? Колко страховити катастрофи и задръствания щяха да ни се стоварят! Така, като е мизерия, да икономисваме и от нея.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.