Четирима задържани за склоняване към проституция при спецакция в Пловдив

Венци Венц с ново гадже в Ница

Жертвите на коронавируса в Италия станаха две

Италианците купуват най-много нови мотоциклети в ЕС Търсенето на малки електрически скутери в Европа скача с 50%

Камерите на тол системата ще подпомагат работата и на МВР и Агенция „Митници“

Двама мъже ограбиха белгиец в Търговище

Контрера от ВМРО: До дни ще бъдат установени и задържани мъжете, които съблякоха момче в автобус на градския транспорт

Маскирани отвлякоха непълнолетно момиче в Димитровград

Гръцката полиция разби мрежа за фалшив алкохол, има арестувани българи

Любимите рецепти на Анна Петрова

Жени Калканджиева бори тероризма в „Ятаган“

Битото и съблечено момче: Прибрах се с едно яке, което ми дадоха, за да не ми е студено

Премиерът Борисов: Българското правителство продължава да работи усилено по мерките за влизането ни в чакалнята на еврозоната

Установена е самоличността на убития в София 48-годишен мъж

Теменужка Петкова: България губи по $110 млн. на година заради спрения транзит на газ

Икономисване на мизерията

Държавата няма достатъчно пари за адекватна поддръжка на големите тунели и това е най-вероятната причина за инцидентите в тях. Няма пари и за основния ремонт на тези съоръжения, непипани от времето на социализма. То за какво ли има. Миналата година бюджетът отпусна 100 млн. лв. за ремонта на виадуктите – на много места имаше пукнатини, през които се вижда земята отдолу.

Добре, че поне се отказваме от огромния 15-километров тунел при Кресненското дефиле. Как щяхме да поддържаме такова чудовище, след като нямаме пари дори за 1,5-километровия „Витиня“? Колко страховити катастрофи и задръствания щяха да ни се стоварят! Така, като е мизерия, да икономисваме и от нея.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.