Мишел Барние отхвърля основни положения от плановете на британското правителство за споразумение след Брекзит

Защо блондинките държат празни бирени бутилки в хладилника си?

Ветеринари ще направят втори опит за вземане на проби от животни в Болярово

БСП ще почете с митинг-поклонение Никола Вапцаров и другарите му

Нападателят от Любек е от ирански произход, но не е терорист Мъжът е отказал да говори пред следователите

Застреляха на улицата личния кардиолог на Джордж Буш-старши (ВИДЕО) Убиецът на д-р Хаускнект успял да избяга

Днес ще преобладава слънчево време

9 от 17 жертви на инцидента с корабче в Мисури са от едно семейство

Труд Уикенд – един вестник за два дни Безгрижна неделя с чаровния 80-страничен брой на вестник "Труд"

На 21 юли 2018 да почерпят

Испания спаси 540 преселници в Гибралтарския проток

Изписаха от болница британеца, отровен с Новичок

„Боинг“ триумфира на шоуто „Фарнбъро“ Истински железен човек лети на авиошоуто (ИНФОГРАФИКА)

Николай Младенов, специален координатор на ООН в Близкия изток: Израел и Хамас да отстъпят от ръба на войната

Сменят ветеринаря в Болярово, евтаназия в Шарково ще има

3 версии за падането на А321: Повреда в турбина, екзплозия или износен метал

Експертите се опитват да отговорят на въпроса какво е довело до трагедията в небето над Синайския полуостров. Основните версии за катастрофата с руския самолет А321 са три, предава tvzvezda.ru.

Първата е заради износване на метала. Именно заради това във фюзелажа може да се появи пукнатина, която да доведе до разхерметизация. Първоначално малка, незабележима при оглед от земята, но под налягане тя е увеличила размерите си.

Тази пукнатина може да бъде е пряка последица от инцидент със същия самолет през 2001 г., когато той още е принадлежал на йорданските авиолинии. При кацането в Кайро самолетът е ударил задната си част в земята. Това е довело до нарушаване на геометрията на носещи конструкции. При ремонта на лайнера може да са направени грешки, които за дълго време да не са се проявявали.

От „Когалимавиа“ потвърждават за неуспешното кацане преди 14 години. Според компанията миналогодишният тест за износване на метала кораба е преминал без проблеми.

Втората версия касае повреда в турбината на двигателя. Тя е започнала да се руши и от нея са се отделили стоманени стружки, които, според авиоконструкторите, летят с голяма скорост и са в състояние да прорежат крилото и фюзелажа като трион.

Третата версия, която също не изключват експертите, е експлозията в багажното отделение на самолета. Какво би могло да се взриви там е неясно. Багажът обикновено се проверява стриктно. Срещу тази версия обаче говорят кадри от мястото на катастрофата, където се виждат относително цели части на опашната част. Което не е характерно за повреда при взрив.

Каквито и взаимноизключващи се версии да има, потвърдено е това, че самолетът се е разпаднал във въздуха. И това се е случило, както изглежда, мигновено. Ето защо пилотите не са били в състояние да подадат към земята сигнала SOS.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.