БАКБ награди зелени проекти с 25 хил. лв. Победител е стойка за велосипеди

Икона на свети Георги подари семейство от Монтана на президента Радев Държавния глава влезе в дома на освободения от гръцки затвор с негова помощ Иво Богданов

Прокуратурата: Не проверяваме действията на разследващите по досъдебното производство срещу Иванчева

Генералният секретар на НАТО: Гърция и Турция трябва сами да разрешат различията си

Александър Ваклин е изнудваният бизнесмен от Иванчева Предприемачът работи с английски партньори

Мобилни полицейски екипи ще решават проблеми в малките населени места в Търновско Проведени са 34 срещи в областта

Показват карикатури на Тодор Живков, дело на Тодор Цонев Изложбата се открива на 26 април в Музея на хумора и сатирата в Габрово

Валентин Радев отива на крака при ранената полицайка: Още търсим кой е хвърлил бомбичката

Остават още 25 процента от работата по Брекзит, заяви Мишел Барние

Румен Радев: Унижението не е най-добрият начин да се борим с корупцията Трябва да изпълняваме нашите ангажименти, а не само да рецитираме за „евроатлантически ценности”, заяви президентът в Монтана

11% ръст на приходите от международен туризъм в зимния сезон

Вицепрезидентът: Войната между институциите не е довела до нищо добро

Доживотен затвор за мъж, убил с нож свой познат

Арестуваните полицаи в Раковски изнудвали търговец на незаконни цигари за 20 000 лв.

Краят на една ера! Венгер: Напускам “Арсенал”

3 версии за падането на А321: Повреда в турбина, екзплозия или износен метал

Експертите се опитват да отговорят на въпроса какво е довело до трагедията в небето над Синайския полуостров. Основните версии за катастрофата с руския самолет А321 са три, предава tvzvezda.ru.

Първата е заради износване на метала. Именно заради това във фюзелажа може да се появи пукнатина, която да доведе до разхерметизация. Първоначално малка, незабележима при оглед от земята, но под налягане тя е увеличила размерите си.

Тази пукнатина може да бъде е пряка последица от инцидент със същия самолет през 2001 г., когато той още е принадлежал на йорданските авиолинии. При кацането в Кайро самолетът е ударил задната си част в земята. Това е довело до нарушаване на геометрията на носещи конструкции. При ремонта на лайнера може да са направени грешки, които за дълго време да не са се проявявали.

От “Когалимавиа” потвърждават за неуспешното кацане преди 14 години. Според компанията миналогодишният тест за износване на метала кораба е преминал без проблеми.

Втората версия касае повреда в турбината на двигателя. Тя е започнала да се руши и от нея са се отделили стоманени стружки, които, според авиоконструкторите, летят с голяма скорост и са в състояние да прорежат крилото и фюзелажа като трион.

Третата версия, която също не изключват експертите, е експлозията в багажното отделение на самолета. Какво би могло да се взриви там е неясно. Багажът обикновено се проверява стриктно. Срещу тази версия обаче говорят кадри от мястото на катастрофата, където се виждат относително цели части на опашната част. Което не е характерно за повреда при взрив.

Каквито и взаимноизключващи се версии да има, потвърдено е това, че самолетът се е разпаднал във въздуха. И това се е случило, както изглежда, мигновено. Ето защо пилотите не са били в състояние да подадат към земята сигнала SOS.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.