Хари не желае да го наричат принц

Изследват двама ученици от Стара Загора за коронавирус

Бритни Спиърс показа как си е счупила крака (ВИДЕО)

Нинова към премиера: Не можете да проведете нито една модерна реформа като хората

Правителството прие изваждането на 155 км пътища от обхвата на тол системата

Държавата ще дотира печатните медии

В Благоевград се презапасяват с лекарства и храни заради коронавируса

Правителството се отказа от покупката на нов самолет

Българският консул в Милано: Паниката намаля, все по-малко хора са с маски по улиците

800 000 лв. дава МОН за площадки за безопасност на движението в училища и детски градини

Ако изборите бяха днес: ГЕРБ – 35,2%, БСП – 24%, ДПС – 10,5% Партията на Слави Трифонов остава под чертата

Деница Сачева: Хората не бива сами да решават да излязат в болничен заради коронавируса

Петя Аврамова: Тол системата обхваща 3115 км от републиканската пътна мрежа

Гърците изпразниха рафтовете в супермаркетите заради коронавируса (СНИМКИ)

Жители на пловдивски села протестират срещу кариерата за добив на инертни материали

3 версии за падането на А321: Повреда в турбина, екзплозия или износен метал

Експертите се опитват да отговорят на въпроса какво е довело до трагедията в небето над Синайския полуостров. Основните версии за катастрофата с руския самолет А321 са три, предава tvzvezda.ru.

Първата е заради износване на метала. Именно заради това във фюзелажа може да се появи пукнатина, която да доведе до разхерметизация. Първоначално малка, незабележима при оглед от земята, но под налягане тя е увеличила размерите си.

Тази пукнатина може да бъде е пряка последица от инцидент със същия самолет през 2001 г., когато той още е принадлежал на йорданските авиолинии. При кацането в Кайро самолетът е ударил задната си част в земята. Това е довело до нарушаване на геометрията на носещи конструкции. При ремонта на лайнера може да са направени грешки, които за дълго време да не са се проявявали.

От „Когалимавиа“ потвърждават за неуспешното кацане преди 14 години. Според компанията миналогодишният тест за износване на метала кораба е преминал без проблеми.

Втората версия касае повреда в турбината на двигателя. Тя е започнала да се руши и от нея са се отделили стоманени стружки, които, според авиоконструкторите, летят с голяма скорост и са в състояние да прорежат крилото и фюзелажа като трион.

Третата версия, която също не изключват експертите, е експлозията в багажното отделение на самолета. Какво би могло да се взриви там е неясно. Багажът обикновено се проверява стриктно. Срещу тази версия обаче говорят кадри от мястото на катастрофата, където се виждат относително цели части на опашната част. Което не е характерно за повреда при взрив.

Каквито и взаимноизключващи се версии да има, потвърдено е това, че самолетът се е разпаднал във въздуха. И това се е случило, както изглежда, мигновено. Ето защо пилотите не са били в състояние да подадат към земята сигнала SOS.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.