Увеличават се делата за домашно насилие в Горнооряховския районен съд Над 285 000 лева са събрали държавните съдебни изпълнители през 2019 година

Джем Йълмаз е известен актьор и… женкар

Отвлечената 15-годишна избягала докато похитителят й говорел по телефона

Сиртуиновата диета, с която Адел отслабна с 46 кг Певицата приема по 1000 калории дневно

Четирима задържани за склоняване към проституция при спецакция в Пловдив

Венци Венц с ново гадже в Ница

Жертвите на коронавируса в Италия станаха две

Италианците купуват най-много нови мотоциклети в ЕС Търсенето на малки електрически скутери в Европа скача с 50%

Камерите на тол системата ще подпомагат работата и на МВР и Агенция „Митници“

Двама мъже ограбиха белгиец в Търговище

Контрера от ВМРО: До дни ще бъдат установени и задържани мъжете, които съблякоха момче в автобус на градския транспорт

Маскирани отвлякоха непълнолетно момиче в Димитровград

Гръцката полиция разби мрежа за фалшив алкохол, има арестувани българи

Любимите рецепти на Анна Петрова

Жени Калканджиева бори тероризма в „Ятаган“

От 1 януари 2016 г. в България се преминава към автоматично преброяване на трафика

От 1 януари 2016 никъде в България няма да се прави ръчно преброяване на трафика, а се преминава към автоматично преброяване. Това каза инж. Доброслав Симеонов, началник на отдел в „Институт по пътища и мостове” към Агенция „Пътна инфраструктура”, по време на пресконференция за представянето на изпълнението на проекта за изграждане на „Интегрирана система за анализ и оценка на трафика по автомагистрали и I-ви клас пътища на територията на Република България, които са част от ТЕН-Т мрежите“, предаде Фокус.

„Историята на ръчното преброяване е дълга. Тя започва през 1960 г., когато нашите тогавашни колеги са взели решение за преброяване на трафика, тъй като се оказва, че познаването на интензивността на движението е много важна за решаване на различни задачи в областта на пътната практика. Пътища се строят, единствено когато има движение. За да може да се проектират най-различните характеристики на пътя – геометрия, размери, конструкция и др., е необходимо да се познава интензивността на движението“, посочи инж. Симеонов. По думите му, поради важността на данните от преброяването на трафика е взето решение тази дейност да се автоматизира. „Ръчният способ вече е достатъчно остарял и архаичен и никъде не се практикува. Техниката също много напредна и разполагаме с уреди, които не само преброяват движението, но и го класифицират по видове. През годините сме опитвали много пъти да се автоматизираме, но техниката не беше достатъчно развита, за да задоволи нашите потребности“, допълни Симеонов.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.