Дневният хороскоп на Алена за четвъртък, 27.02.2020

На 27 февруари 2020 да почерпят

Украйна разследва Джо Байдън за намеса в работата на прокуратурата

Вдовицата на Енвер Ходжа почина на 99 години

Комисия от Министерство на културата обследва сградите на пл. „Тройката” в Бургас

Вдигнаха “Батмобил“ с паяк в Москва (ВИДЕО)

Гръцки острови на бунт срещу мигранти Недоволство от строителството на нови лагери

Създадоха робот, който може да усеща болка Чувствителността се дължи на синтетична кожа със сензори

Вижте какво ще решава Министерски съвет утре, 27 февруари 2020 г.

Италианец е приет с температура в габровската болница Резултатите от теста за коронавирус ще излязат след два дни

ООН разтревожена заради безпрецедентната инвазия на скакалци в Африка

Втори починал от коронавируса във Франция

Насила отпуск за карантина – незаконен

Осигуровки за фермер, който е и едноличен търговец

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 27 февруари 2020

Взрив в двигател свалил руския еърбъс в Синай

Москва: На мястото на падането са открити важни улики

Зоната на търсене на останки се разширява до 40 кв. км

Взрив в двигател е причината за катастрофата с руския „Еърбъс А321” на авиокомпания „Когалимавия”, който се разби в събота на Синайския полуостров в Египет, погубвайки всички 224 души на борда. Това твърди египетското издание „Ал Масри ал Яум”, позовавайки се на източници в разследващата комисия с достъп до първоначални данни от разчитането на „черните” кутии. „Какво е предизвикало взрива в двигателя, трябва да установи лаборатория след анализ на веществата по фрагменти и тела.“

Според него на аудиозаписа от пилотската кабина не е регистрирано тревожно съобщение към диспечерите. А разчитането на техническите параметри показвали бързо падане на машината и сочели към „наличие на мощен взрив, едновременен отказ на всички двигатели, изгаряне на части от корпуса и разпадане на самолета във въздуха“.

В. „Уолстрийт джърнъл” също пише, позовавайки се на свои източници, че пилотите не са алармирали за проблем и не са предприемали екстремни действия за спасяване на самолета.

В разчитането на записите участват следователи от Египет, Русия, Ирландия, където еърбъсът е регистриран, и от Германия и Франция, които представят компанията производител.

От вчера зоната за търсене на тела и отломки бе разширена до 40 кв. км от мястото на падане. За целта се използват и безпилотни самолети. Досега са намерени 145 тела и откарани в Санкт Петербург, за където от Шарм ел Шейх летеше самолетът. 42 от жертвите вече са идентифицирани, в повечето случаи чрез ДНК. Според шефа на руския Следствен комитет Владимир Маркин на мястото на катастрофата са открити важни документи и предмети, които ще помогнат за изясняване на станалото.

В същото време „Ислямска държава” продължава да си приписва падането на самолета. В аудиосъобщение в туитър египетският клон твърди, че е свалил машината, но засега няма да разкрие как. Това щяло да стане, когато джихадистите решат. В северната част на Синайския полуостров, на около стотина километра от мястото на катастрофата, „Ислямска държава” води битка с правителствените войски.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.