“Левски” без загуба вече 21 години

Царица Елеонора се поболява на фронта Дължим спасяването на Боянската църква на втората съпруга на Фердинанд

На 25 април 2018 да почерпят

Д-р ист. Николай Панайотов: Притежаваме единствената в света колекция от ритуални ножове за обрязване Откритият във Варненския халколитен некропол „златен фалос“ всъщност е предпазител /превръзка/ след обрязването

Пускат ток на най-богатите Електрическото „сърце” на най-луксозния SUV издържа 50 километра

Германският министър на външните работи нарече Асад “безчовечен” в реч в ООН

Полицията спря шествията на феновете

Тома Биков: ГЕРБ не се страхува от президента

Ген. Румен Миланов: Колкото по-шумен е един арест, толкова повече грешки се допускат

Арестуваха босненски гражданин с автомобил, пълен с оръжия в Италия

Еманюел Макрон: Франция и САЩ ще работят за ново ядрено споразумение с Иран

Съвместна проверка на плаж „Делфин“ направиха експерти от РИОСВ – Бургас и Министерството на туризма

Лиляна Павлова: Готови сме за клуба на развитите страни

Виетнамците се завръщат Десетки студенти от далечната страна ще се трудят в "Албена"

България, Румъния, Гърция и Сърбия формират работни групи за ускоряване на инфраструктурните проекти на Балканите

Взрив в двигател свалил руския еърбъс в Синай

Москва: На мястото на падането са открити важни улики

Зоната на търсене на останки се разширява до 40 кв. км

Взрив в двигател е причината за катастрофата с руския „Еърбъс А321” на авиокомпания „Когалимавия”, който се разби в събота на Синайския полуостров в Египет, погубвайки всички 224 души на борда. Това твърди египетското издание „Ал Масри ал Яум”, позовавайки се на източници в разследващата комисия с достъп до първоначални данни от разчитането на „черните” кутии. “Какво е предизвикало взрива в двигателя, трябва да установи лаборатория след анализ на веществата по фрагменти и тела.”

Според него на аудиозаписа от пилотската кабина не е регистрирано тревожно съобщение към диспечерите. А разчитането на техническите параметри показвали бързо падане на машината и сочели към “наличие на мощен взрив, едновременен отказ на всички двигатели, изгаряне на части от корпуса и разпадане на самолета във въздуха”.

В. „Уолстрийт джърнъл” също пише, позовавайки се на свои източници, че пилотите не са алармирали за проблем и не са предприемали екстремни действия за спасяване на самолета.

В разчитането на записите участват следователи от Египет, Русия, Ирландия, където еърбъсът е регистриран, и от Германия и Франция, които представят компанията производител.

От вчера зоната за търсене на тела и отломки бе разширена до 40 кв. км от мястото на падане. За целта се използват и безпилотни самолети. Досега са намерени 145 тела и откарани в Санкт Петербург, за където от Шарм ел Шейх летеше самолетът. 42 от жертвите вече са идентифицирани, в повечето случаи чрез ДНК. Според шефа на руския Следствен комитет Владимир Маркин на мястото на катастрофата са открити важни документи и предмети, които ще помогнат за изясняване на станалото.

В същото време „Ислямска държава” продължава да си приписва падането на самолета. В аудиосъобщение в туитър египетският клон твърди, че е свалил машината, но засега няма да разкрие как. Това щяло да стане, когато джихадистите решат. В северната част на Синайския полуостров, на около стотина километра от мястото на катастрофата, „Ислямска държава” води битка с правителствените войски.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.