Дневен хороскоп на Алена за неделя, 23.02.2020

На 23 февруари 2020 да почерпят

Кралски особи ритат трона в името на любовта

Десетки арестувани при антиправителствени протести в Казахстан

Кристалина Георгиева: Икономическият ръст на Китай ще бъде по-малък от очакваното

Марсилия до дъно

Караянчева за прекратения Луковмарш: Антисемитизмът, расизмът и ксенофобията нямат място в обществото ни

Черногорец издигна 6-тонен пилон с най-голямото българско знаме в София

Владислав Горанов: Ако погледнем числата, държавата се развива изключително успешно

Японските власти пуснали 23-ма пътници от „Даймънд принсес“, без да ги проверят за коронавирус

Външно министерство: Провеждането на Луковмарш бе предотвратено благодарение усилията на българските власти

Шефът на „Райънеър“ иска по-щателни проверки на мъжете мюсюлмани по летищата

Франция започна закриването на най-старата си АЕЦ

Луковмарш не се проведе

Коронавирус и в Обединените арабски емирства

„Амазон“ слиза от нета на улицата

Най-големият онлайн книжен разпространител Amazon.com отвори първата си реална книжарница 20 години след като започна мегауспешна търговия в интернет. В началото на седмицата отвори врати „Амазон букс“ в кампуса на Университета на Сиатъл, родното място на сайта.

Естествено, броят на заглавията там е силно ограничен в сравнение с онлайн каталога. Книжарницата предлага около 6000 заглавия, като селекцията е основана на ревютата и данните за продажби от сайта. Цената на книгите е същата като в Amazon.com. Към всяка книга е прикрепена картичка с информация за рейтинга на заглавието и анотация от сайта на компанията. Същата информация се предлага и като приложение за смартфон.
„Това е вот на доверие за физическата книга и физическата книжарница – коментира пред „Гардиън“ изпълнителният директор на Асоциацията на книгоиздателите във Великобритания Ричард Молет. – През последните години книжарниците са застрашени, но явно дори „Амазон“ виждат ползите от „браузването“ по реални лавици.“

„Книжарницата има отделен кът за най-добре продаваните книги чрез сайта, както и такъв за заглавия с читателска оценка над 4,8 звезди. Клиентите на „Амазон букс“ ще могат и да тестват електронните продукти на компанията – таблета „Файър“ и четеца „Киндъл“.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.