Изпуснахме Кипър, но не и първото място, драмата ще е до последно

На 17 ноември 2018 да почерпят

Малък гайдар разплака всички във „Фермата“

Вижте от птичи поглед опустошението след пожарите в Калифорния (ВИДЕО)

Искрен Веселинов, „Обединени патриоти“: Валери Симеонов разговаря с Каракачанов преди да реши за оставката

23 лица с трайни увреждания започнаха работа в община Смолян

Започва Рали спринт Сливен

Ограничават движението по Панаирния мост в Пловдив тази събота

Ето кои са окончателните състави на България и Кипър

САЩ намаляват бойците си в Африка За да се фокусират над заплахите от Русия и Китай

Ралица Паскалева предаде псевдо продуцент на ФБР Измамникът искал да я прави порно актриса

Вино без градус е новата мода Наши производители вече правят експерименти за производството му

Протестиращите майки за оставката на Валери Симеонов: Ще чакаме решението на Народното събрание

Министерски съвет потвърди: Оставката на Валери Симеонов е лично негово решение

Насрочиха процес за бунга-бунга партитата Силвио Берлускони отново на мушката на съдебната власт

Италиански град ще плаща на жителите да пътуват с колело до работата си

Град в Италия ще започне да плаща на жителите си да ходят на работа с колело, вместо да използват колите си, съобщи Би Би Си.

Градският съвет на Масароса, разположен северно от Пиза, ще плаща 25 цента на км изминато разстояние с месечен лимит от 50 евро на колоездач.

Това означава, че тези, които искат да преминат към пътуването с велосипед, може да изкарват до 600 евро на година. Това е първата подобна схема в Италия, твърди местно издание.

50 работещи ще бъдат включени в пилотната схема за една година. Те ще имат смартфон приложение, за да записва изминатото разстояние всеки ден. Схемата се финансира от глоби, събрани за нарушения по пътищата на града, които по закон трябва да бъдат реинвестирани в безопасността по пътищата.

„Планът ще предложи стимули за гражданите да направят така, че районът да стане по-приятно място за живот“, казва общинският съветник Стефано Натали, добавяйки, че това естествено ще означава по-малко трафик по улиците и ще има допълнителни ползи за здравето на хората.

Италианската федерация „Приятели на велосипедите“ (FIAB), която помога да се развие идеята, е обявила, че се надява и други градове да последват примера на Масароса.

Подобна схема беше въведена във Франция през 2014 г. със смесени резултати. Проектът е установил, че за шестте месеца повечето хора, които са решили да карат колело, вече са предпочитали да използват обществен транспорт, а не личен автомобил.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.