Руското разузнаване: Не сме искали освобождаването на Божков

РИОСВ – Пловдив даде 1 месец на общините да почистят речните корита от боклуци

Иззеха 750 000 къса контрабандни цигари в Плевен

Над 1 кг хероин и боеприпаси откриха в Пловдивско, арестувани са мъж и жена

Преслава пропя на турски (ВИДЕО)

Отложиха делото за мярката на Миню Стайков, бил в болница

Новата Конституция на Русия може да забрани на министрите да имат банкови сметки в чужбина

Осъдиха бракониер, помлял с камъни кола на ловен шеф

Диляна Попова знае как да съблазнява (СНИМКА)

Дилър бяга с мръсна газ, спипаха го Полицейско куче надушило дрогата

Един загинал при масова стрелба в търговски център в Банкок

Пиян шофьор помете каруца, трима са в болница

Съветниците от Банско ще даряват лични пари за нуждаещи се на всяка сесия

Откриха над 6 тона месо с изтекъл срок на годност в Плевен

Карлос Гон: Планирах бягството си сам, беше рисковано Японското общество е справедливо, но системата представя фактите изкривено, заяви бившият шеф на "Нисан"

Италиански град ще плаща на жителите да пътуват с колело до работата си

Град в Италия ще започне да плаща на жителите си да ходят на работа с колело, вместо да използват колите си, съобщи Би Би Си.

Градският съвет на Масароса, разположен северно от Пиза, ще плаща 25 цента на км изминато разстояние с месечен лимит от 50 евро на колоездач.

Това означава, че тези, които искат да преминат към пътуването с велосипед, може да изкарват до 600 евро на година. Това е първата подобна схема в Италия, твърди местно издание.

50 работещи ще бъдат включени в пилотната схема за една година. Те ще имат смартфон приложение, за да записва изминатото разстояние всеки ден. Схемата се финансира от глоби, събрани за нарушения по пътищата на града, които по закон трябва да бъдат реинвестирани в безопасността по пътищата.

„Планът ще предложи стимули за гражданите да направят така, че районът да стане по-приятно място за живот“, казва общинският съветник Стефано Натали, добавяйки, че това естествено ще означава по-малко трафик по улиците и ще има допълнителни ползи за здравето на хората.

Италианската федерация „Приятели на велосипедите“ (FIAB), която помога да се развие идеята, е обявила, че се надява и други градове да последват примера на Масароса.

Подобна схема беше въведена във Франция през 2014 г. със смесени резултати. Проектът е установил, че за шестте месеца повечето хора, които са решили да карат колело, вече са предпочитали да използват обществен транспорт, а не личен автомобил.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.