На 17 февруари 2020 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за понеделник, 17.02.2020

Марк Твен бил навестен от духа на дъщеря си Писателят познавал телепатията

2019 е най-лошата година за германското производство

На круизния кораб в Япония има 40 заразени с коронавирус американци

Лондон спира кранчето за нискоквалифицирани Нови правила след излизането на кралството от ЕС

Северна Македония разпусна парламента си

Турове в ромските къщи на Видин и Монтана Проектът за реклама на маршрутите се финансира по трансграничната програма с Румъния

Възобновяват фериботната връзка между Гърция и Кипър, 30 часа ще се пътува

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 17 февруари 2020

Четирима загинаха при катастрофа на малък самолет в Южна Франция

Ваксината за варицела в аптеките през март От тази година имунизацията е препоръчителна

Станислав Владимиров: Нивото на язовир „Студена“ се е повишило с 80-90 сантиметра

Емил Димитров направи извънредна проверка на нерегламентирана площадка за отпадъци в село Калипетрово

Арест за изобличител на кандидат на Макрон Пьотър Павленски е задържан за инцидент с насилие

Над 200 големи в рекламата на представянето на Медийна група България

Над 200 представители на най-големите рекламодатели и рекламни агенции в България проследиха тази вечер в книжарница „Перото“ в НДК презентацията на изданията на Медийна група България Холдинг (МГБХ).

Те се запознаха с точките на пресичане между рекламата и клиентите в онлайн продуктите на медийната група, както и в нейните печатни издания.

Водещият ежедневник и сайт „24 часа“ (24chasa.bg), авторитетният „Труд“ (trud.bg), масовият ежедневник „България днес“ и сайтът му bgdnes.bg, специализираният за агробизнес „Български фермер“ (bgfermer.bg), разследващият „168 часа“ (168chasa.bg), ориентираният към младите (15-35 години) развлекателен сайт hiclub.bg – всички продукти бяха представени от управителят на МГБХ г-жа Венелина Гочева и търговският директор Иван Михалев.

Не бяха забравени и мобилните сайтове на групата, приложенията за iOS и Android, както и специалните печатни издания на медийната група, инициативите и събитията, които организира.

Особен акцент бе сложен върху най-новият сайт на групата – специализираният за женска аудитория mila.bg.

Очаквайте подробности 

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.