На 22 октомври 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за вторник, 22.10.2019

Трима контузени в „Игри на волята“ Славяни отново ще спят в лукс

Фейсбук с нови правила за сигурност за предстоящите президентски избори в САЩ

Путин предлага помощ на Африка без условия

Еди Рама отхвърли искането на опозицията за оставка

Нетаняху върна мандата за съставяне на правителство

Испанската полиция разби банда обирджии, ограбвали домове на футболисти

Руски хакери се маскирали като ирански Атакувани били поне 35 държави, като в 20 нападенията били успешни

Христо Иванов и Атанас Атанасов приемат гаврата на Тома Белев с еврейския народ Лидерите на „Демократична България“ не искат да вземат мерки срещу кандидата им за общински съветник в София

„Пепел от рози“ получи френска награда

Протест пред френското посолство у нас в подкрепа на Северна Македония за ЕС

Вдигат заплатите с ускорени темпове

Колко месеца имам право на обезщетение като безработен

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 22 октомври 2019

„Taste The Feeling“ е новият химн на Coca-Cola

Coca-Cola представи в София новата си глобална маркетинг стратегия „Един бранд“.

За първи път компанията обединява всички продукти от семейството на Coca-Cola под един бранд и в една обща глобална кампания под надслов „Taste The Feeling”, която започва в цял свят тази година. Това е и новият слоган на компанията, който ще замести предходния “Отвори път на щастието“ от последните 7 години.

Тази промяна подчертава ангажимента на компанията за предоставяне на избор на потребителите, така че всеки може да предпочете своята Coca-Cola, с или без калории, която най-добре отговаря на неговия вкус, начин на живот и хранене.

Мащабната комуникационна кампания включва нова визуална идентичност, над 100 вълнуващи визии от световноизвестните модните фотографи Guy Aroch и Nacho Ricci, 10 клипа, нов слоган, интерактивна дигитална платформа, нова оригинална музика. „Taste The Feeling“ е името на новия химн на Coca-Cola, специално разработен от музикалните звезди Conrad Sewell и Avicii.

Българската премиера на „Taste The Feeling“ събра най-актуалните български звезди, сред които Никол Станкулова, Орлин Павлов, Рафи, Ангел Ковачев, Михаела Маринова, Калин Вельов и много други.

„Coca-Cola не е само продукт за специални моменти, а ни помага да направим повече моменти специални. Това е идеята на кампанията – да преоткрием уникалния вкус на Coca-Cola и удоволствието за всички сетива. Връщаме се обратно към корените си.“, каза по време на събитието Камен Алексов, търговски директор на Coca-Cola за България и Адриатическия регион.

„България е много специална страна за Coca-Cola вече 50 години. В компанията са заети 2 000 души, като тя поддържа още 19 200 работни места в българската икономика. Заедно със своите клиенти и техни доставчици е добавила стойност към българската икономика в размер от над 270 милиона евро или 0.6% от БВП на страната“, каза Светослав Атанасов, Изпълнителен директор на Coca-Cola ХБК България.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.