Мъж открадна две туби антифриз от бензиностанция

Серхат Теоман има сериозна връзка с колежка

21 ранени, след като автобус се вряза в спирка в Германия

Вучич попитал руския посланик защо техен полковник дава пари на сръбски офицери

Шофьор с „Волга“ кара в насрещното на магистрала „Тракия“

Опасен въздух в Австралия заради дима от пожарите

Дъждовно и студено време ни очаква днес

Мачовете и спортът по телевизията днес, петък, 22 ноември 2019

Дневен хороскоп на Алена за петък, 22.11.2019

На 22 ноември 2019 да почерпят

Защо говорим и ходим насън

Нетаняху отрече обвиненията в корупция Израелският премиер заяви, че делото срещу него е равносилно на преврат

Търговската война на САЩ с Китай е пред въоръжен конфликт Това смята бившият държавен секретар Хенри Кисинджър

Сърбия и Русия в шпионска афера (обзор) Представител на Белград замеси и България

България поиска сътрудничество с всички европейски държави във връзка с борбата с трафика на културни ценности

Опасни мостове скърцат в Русенско

Два опасни въжени моста скърцат в Русенско, съобщиха от Великотърновската апелативна прокуратура /ВТАП/. Съвместната проверка с кметове е установила, че са застрашени преминаващите хора по въжения мост над река Янтра в село Беляново, община Ценово.

Дървената му обшивка е прогнила, с отслабена носимоспособност, има корозия, а на места заварките са скъсани. 105-метровият мост е построен през 1968 г. Той е единственият път за живеещите в селата Беляново и Кривина. Въпреки искането на община Ценово, от Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към МС не са отпуснати пари за ремонт.

„На кмета на община Ценово е разпоредено да осигури незабавно безопасността на жителите на двете села“, уточниха от ВТАП. Трябва да се изградят преградни съоръжения и да се поставят предупредителни табели.
Още не е ремонтиран и дървеният мост край село Кацелово, напомниха от общинската управа в град Две могили. Последната реконструкция заради разклатените му основи е преди 13 г. Оттогава периодично се умува как да се финансира укрепването и стабилизирането на дъното на река Черни Лом. Проектът на областно пътно управление отлежава от 4 г. в Междуведомствената комисия.
Ерозията на бреговете се провокира от изхвърляните строителни отпадъци, което подкопава дигите. За да се запазят, са монтирани габиони като бърз и евтин вариант. Периодичните проверки на място показват, че при високи води те се отклоняват и могат да паднат. Техническата експертиза по проекта за корекции и предпазни диги на река Черни Лом при моста в Кацелово потвърждава, че мостът скърца заради „нарушената устойчивост на габионите и строителни отпадъци в речното корито“.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.