Влак удари 13-годишно момиче край гара Кумарица, детето е в болница

Мощна зимна буря удари Северна Япония

47-годишен мъж загина при рязане на дърва край село Теплен

Трима души пострадаха във верижна катастрофа на пътя между Лясковец и Долна Оряховица

Министърът на вътрешните работи свиква работно съвещание във връзка с прогнозите за обилни валежи от сняг и дъжд

Димитър Маргаритов, КЗП: Новият пакет от мерки цели повишаване на информираността на потребителите

Какво става, когато гинеколог и зъболекар си разменят професиите?

Шефът на РИОСВ-София: Законът забранява отглеждането в домашни условия на диви котки

21-годишен се барикадира в банка във Флорида и застреля петима души 

АПИ: Пътните настилки в страната са предимно мокри

Коте бедства четвърти ден на 15-метрово дърво в Своге, няма кой да го свали

Камарата на представителите забрани реч на Тръмп, докато не приключи частичната парализа на държавната администрация

Николас Мадуро обяви, че скъсва дипломатически отношения със САЩ

16 области в страната са в грипна епидемия

Еврокомисар Авромопулос: Преспанският договор е „под въпрос“

На фактурата за парно виждаме съдят ли ни

Пълна промяна на оформлението на фактурите за клиентите ще направи „Топлофикация София“. От следващия месец на тях ще има „графично изнесена информация“ за просрочени задължения и предстоящо съдебно производство, за да може абонатите да са наясно с дълговете си и мерките, които дружеството ще предприеме за събирането им. Това обяви шефът на Столичния общински съвет (СОС) Елен Герджиков.

Другата промяна е въвеждането на код „платец“ върху фактурата, който ще допълни сегашния абонаментен номер. Така при смяна на собственост на дадено жилище всеки клиент ще има отделен код, чрез който ще бъде ясно кой какви задължения има към „Топлофикация София“. От една страна, дружеството ще може по-лесно да търси стария длъжник, а от друга – смяната на индивидуалните партиди ще става по-бързо.

Днес „Топлофикация София“ започва кампания за обновяване на базата с данните на абонатите. На всички места, където клиентите си плащат сметките, ще има анкетни карти, чрез които да се дадат актуални данни – мобилен телефон и електронен адрес.
В момента дружеството разполага само с домашните телефони на част от клиентите си и трудно може да ги намери, за да ги информира за задължения. Досега са актуализирани данните на над 60 000 абонати.

Градският парламент планира да накара „Топлофикация София“ при задължения под 300 лева да изисква осъденият длъжник да плати разноски по делото в размер на задължението, а не несъразмерно повече. Например ако неплатените пари за парно са 50 лв. – клиентът да плати и 50 лв. съдебни разноски. Има случаи, при които за задължения от 8 лв. например се начислява юридическо възнаграждение от 300 лв.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.